افتخارآفرینی هنرمند لرستانی در جشنواره بین‌المللی «یاس‌ یاسین»
کد خبر: 4200246
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

افتخارآفرینی هنرمند لرستانی در جشنواره بین‌المللی «یاس‌ یاسین»

ستار ولی‌نژاد هنرمند خوشنویس لرستانی در بخش ثلث، محقق جشنواره بین‌المللی «یاس‌ یاسین» موفق به کسب رتبه برگزیده شد. 

ستار ولی‌نژاد هنرمند خوشنویس خرم‌آبادیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ستار ولی‌نژاد هنرمند خوشنویس خرم‌آبادی با اثر متن وصیت‌نامه حضرت فاطمه زهرا(س) در بخش ثلث، محقق برگزیده دومین جشنواره بین‌المللی «یاس‌ یاسین» شد. 

این رویداد به همت مؤسسه فرهنگی هنری میراث یاس یاسین با موضوع حضرت زهرا(س) و معرفی ایشان به جهان برگزار شد که از زمان فراخوان تا داوری آثار و اعلام نتایج حدود یک سال زمان سپری می‌شود.

۱۰۰ اثر منتخب در دوره دوم جشنواره بین‌المللی خوشنویسی در روز ولادت حضرت زهرا(س) به دبیرخانه رسید و بعد از داوری، ۱۸ اثر در هفت رشته هنری برگزیده شد.

در این رویداد هنرمندانی از کشورهای الجزایر، افغانستان، استرالیا، مصر، هندوستان، اندونزی، عراق، پاکستان، عربستان، سوریه، ترکیه، بحرین، مالزی، بنگلادش و لبنان نیز شرکت داشتند. 

آثار مربوط به دومین جایزه بین‌المللی «یاس یاسین» مجموعه‌ای از نفایس خوشنویسی است که همه این آثار با موضوع حضرت زهرا(ص) جمع‌آوری شده است، این امر برای نخستین بار در سطح جهان اسلام با موضوع مشترک احادیث، اشعار، فرمایشات و آیاتی است که در خصوص حضرت صدیقه طاهره(س) بیان شده است.

انتهای پیام
captcha