تأیید صلاحیت بیش از ۱۵ هزار داوطلب حضور در انتخابات
کد خبر: 4200968
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
وزیر کشور خبر داد؛

تأیید صلاحیت بیش از ۱۵ هزار داوطلب حضور در انتخابات

احمد وحیدی با بیان اینکه انتخابات مسئله‌ جدی و مهم این روزهای کشور است، گفت: براساس نتایج نهایی، بیش از ۱۵ هزار و ۲۰۰ داوطلب تأیید صلاحیت شدند که به معنای تأیید صلاحیت حدود ۷۵ درصد داوطلبان است.

احمد وحیدی، وزیر کشوربه گزارش ایکنا، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، احمد وحیدی، وزیر کشور، امروز، یکم اسفندماه در جریان سفر به لرستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با شور و نشاطی که در جاهای مختلف وجود دارد، رقابت خوبی شکل گرفته است، گفت: بر‌اساس نتایج نهایی، بیش از ۱۵ هزار و ۲۰۰ داوطلب تأیید صلاحیت شدند که به معنای تأیید صلاحیت حدود ۷۵ درصد داوطلبان است.

وی با اشاره به اینکه به‌طور کامل همه اقشار، سلایق و طیف‌ها در این انتخابات حضور دارند، اظهار کرد: در انتخابات پیش‌ رو با حضور همه، حماسه‌ای دیگر مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن خلق خواهد شد.

وحیدی با بیان اینکه این حضور دست ردی بر سینه دشمنان است که تلاش زیادی می‌کنند با سیاه‌نمایی مردم را از حضور در انتخابات باز دارند، در مورد زیرساخت‌های لازم برای انتخابات، گفت: همه جوانب برای برگزاری انتخابات پرشور از نظر اجرایی فراهم شده است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه شرایط به‌صورت منظم رصد می‌شود و اگر مشکلی باشد مرتفع خواهد شد، پروژه راه‌آهن دورود به خرم‌آباد را یکی از مطالبات مهم مردم لرستان دانست و ادامه داد: پل روگذر یکی دیگر از مطالبات مهم مردم بوده و بار زیادی از ترافیک منطقه را رفع می‌کند.

وحیدی با بیان اینکه این پروژه از نظر سرعت بسیار خوب بوده و تقریباً در نصف زمان پیش‌بینی شده رو به اتمام است، تصریح کرد: پیمانکار قول داده تا پایان سال این پروژه به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر این دو پروژه شهری دیگر برای رفع گره‌های ترافیکی پیش‌بینی شده که به نوبت رسیدگی خواهند شد، اظهار کرد: همچنین در حاشیه بازدید از پروژه پل روگذر، گزارشی از دیگر پروژه‌های عمرانی نیز ارائه شد از جمله بیمارستان‌های در دست احداث در استان که با تکمیل آنها یک هزار و 100 تخت به دو هزار و 500 تخت قبلی در استان اضافه می‌شود که ظرفیت خوبی برای استان خواهد بود.

وحیدی با بیان اینکه این پروژه‌های بیمارستانی بین ۵۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و روند پیشرفت خوبی دارند، گفت: پروژه‌هایی مانند پل روگذر خرم‌آباد و راه‌آهن باعث فعال شدن کارخانه‌های دیگر مانند ماشین‌سازی لرستان شده‌اند که برای چند صد نفر اشتغال ایجاد کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha