اسرائیل از مقاومت در برابر حماس درمانده است
کد خبر: 4201044
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵
وحیدی؛

اسرائیل از مقاومت در برابر حماس درمانده است

وزیر کشور با اشاره به جنگ خونین در غزه، اظهار کرد: مقاومت جانانه مردم غزه در مقابل رژیم صهیونسیتی مثال‌زدنی است و اسرائیل در مقابله با حماس و مردم غزه درمانده است چراکه ملت فلسطین از جبهه مقاومت الگو گرفته است.

احمد وحیدی، وزیر کشوربه گزارش ایکنا از لرستان، احمد وحیدی، وزیر کشور امروز، یکم اسفندماه، در دومین همایش بزرگ اقشار، نخبگان، فرهنگیان و حلقه‌های میانی انتخابات در لرستان که در دهکده حمزه سیدالشهدا خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: همه توجه دنیا به انتخابات ایران است، چراکه این حرکات ملت ایران تحت نظر بوده و دوست و دشمن به یازدهم اسفندماه چشم دوخته‌اند.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات یازدهم اسفندماه نشان دهنده قدرت‌نمایی آحاد مردم مقابل دشمنان قسم‌خورده نظام است، اضافه کرد: مردم آماده حماسه در یازدهم اسفندماه هستند تا همبستگی، وفاداری، میثاق و پیوند با شهدا و پیروی از ولایت را نشان دهند، ملت ایران بارها نشان داده‌اند با تمام ایمان و قدرت برای دفاع از ارزش‌ها ایستادگی می‌کند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه در طول عمر انقلاب ملت ایران در بیش از ۴۰ هماورد ملی پای انتخابات آمده‌اند و به طور میانگین بیش از ۶۰ درصد مشارکت داشته‌اند، افزود: ملت ایران در ۱۱ اسفند با ندای رسا بار دیگر پایمردی خود را نسبت به آرمان‌های انقلاب نشان خواهند داد.

وی با اشاره به جنگ خونین در غزه، ادامه داد: مقاومت جانانه مردم غزه در مقابل رژیم صهیونسیتی مثال‌زدنی و دشمن درمانده شده است چراکه ملت فلسطین از جبهه مقاومت الگو گرفته است.

وحیدی اظهار کرد: پایه‌های اساسی این نظام مردم است و این قدرت خود را در عرصه‌های مختلف نشان می‌دهد، اکنون انتخابات زمانی برای قدرت‌نمایی مردم است تا در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه شوند.

وی ادامه داد: اکنون جبهه عدالت‌خواهی راه افتاده و سردمدار آن جمهوری اسلامی است، زمانی که در عرصه‌های مختلف شرکت می‌کنیم دشمنان مأیوس می‌شود. امروز ملت ما، ملت معیار است و شرایط فعلی بازیگری شجاعانه مردم را می‌طلبد.

وزیر کشور گفت: اکنون وقت شناسایی دوست و دشمن است و باید گام قوی برداریم، انسان‌های نادان و خودفروخته تلاش می‌کنند مردم را از شرکت در انتخابات باز دارند، چراکه عدم شرکت به نفع دشمنان و گروه‌های تروریستی است.

وی افزود: در بسیاری از شاخصه‌ها صاحب رتبه‌های ارزشمند در دنیا هستیم و همین موضوع موجب می‌شود دشمن نخواهد این مسیر با قدرت ادامه داشته باشد. دولت خود را خدمتگزار مردم می‌داند همچنین مجلس شورای اسلامی برای تعیین خط مشی‌های مختلف، مهم است و هرچه مجلس قوی‌تر باشد، امکان قانون‌گذاری قوی‌تر می‌شود.

وحیدی با بیان اینکه هیچ حقی برای مداخله برای هیچ فردی وجود ندارد و مردم بررسی کرده و فرد اصلح را انتخاب می‌کنند، گفت: بین ملت و دولت فرقی وجود ندارد و هیچ فردی امتیازی جز انتخاب توسط مردم را ندارد. دولت موظف به فراهم کردن بسترهای لازم است و همه برای مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت تلاش خواهیم کرد.

وزیر کشور با بیان اینکه مردم غیور استان لرستان در همه نوع مشارکت از اول انقلاب تاکنون بهترین کارنامه را به خود اختصاص داده‌اند و در این دوره نیز باید در صدر بدرخشند، اظهار کرد: مردم و قوم لر از نظر رشادت مثال‌زدنی هستند و در صحنه‌های مهم انقلاب با ایثار و صداقت از کشور و انقلاب و اسلام دفاع کردند.

وی گفت: پایمردی این قوم شهرت دارد و تقدیم شش هزار و ۵۵۶ شهید و بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ جانباز نشانه‌ عمیق وفاداری به نظام است.

انتهای پیام
captcha