مدیریت موفق انتظامی کردستان در کاهش آسیب‌های اجتماعی قابل تقدیر است
کد خبر: 4201833
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

مدیریت موفق انتظامی کردستان در کاهش آسیب‌های اجتماعی قابل تقدیر است

قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: انتظامی کردستان در کاهش آسیب های اجتماعی موفق عمل کرده است.

مراسم تکریم و معارفه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، علیرضا کاظمی، قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور امروز، ششم اسفند در مراسم تکریم و معارفه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: استان کردستان جزء موفق‌ترین استان‌های کشور است که با رشادت کارکنان فراجا اقدامات خوبی در حوزه مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی صورت گرفته است.

وی اقدامات انتظامی در حوزه مواد مخدر چه از جنبه مقابله و  پیشگیری را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: پلیس با روحیه جهادی و انقلابی همیشه در میدان است و در این امر مهم نیز در خط مقدم قرار دارد و در جهت امنیت و سلامت روانی مردم با افتخار شهید تقدیم می‌کند.

قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به مدیریت خوب فرمانده انتظامی کردستان اشاره و بیان کرد: اقدامات پلیس کردستان خود نشان دهنده این مهم است و این در سایه تلاش و کوشش شبانه روزی مجموعه انتظامی استان محقق شده است و قابل تقدیر است.

وی افزود: اعتیاد علت اصلی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است و می‌طلبد در حوزه پیشگیرانه و برنامه‌های فرهنگی کلیه نهادهای مرتبط در این حوزه برای مقابله با این بلای خانماسوز تلاش کنند.

یادآور می‌شود؛ در این مراسم از زحمات مجاهدانه و  شبانه روزی سردار علی آزادی،  دبیر سابق شورای مبارزه با مواد مخدر استان کردستان تقدیر و محمد پناه به عنوان دبیر جدید شورای مبارزه با مواد مخدر استان کردستان معرفی شد.

انتهای پیام
captcha