سامانه‌ای برای ارائه پیشنهادات مردم جهت حل مشکلات طراحی شود
کد خبر: 4202053
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
احمد وحیدی:

سامانه‌ای برای ارائه پیشنهادات مردم جهت حل مشکلات طراحی شود

وزیر کشور با تأکید بر اینکه باید سامانه‌ای طراحی شود تا مردم پیشنهادات خود را جهت رفع مشکلات ارائه دهند، گفت: باید منابع مالی هم برای اجرای ایده‌های مردم پیش‌بینی شود.

احمد وحیدی، وزیر کشوربه گزارش ایکنا از فارس، احمد وحیدی، وزیر کشور، امروز، هفتم اسفندماه در آیین افتتاحیه برخی پروژه‌های بزرگ در شیراز گفت: همه این اتفاقات خوبی که در این شهر رخ داده است، محصول همدلی و هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف است و این همدلی‌ها معجزه می‌آفریند.

وی بیان کرد: ما مسئولان باید همیشه این را در ذهن داشته باشیم که مشکلات کوچک هم مشکل هستند و هر چیزی که برای یک شهروند، مشکل قلمداد شود، باید مشکل مسئولان باشد. مردم باید کاملا احساس کنند که مسئولان پای کار مشکلاتشان هستند.

وحیدی گفت: باید سامانه‌ای طراحی شود تا مردم پیشنهادات خود را جهت رفع مشکلات ارائه دهند و منابع مالی هم برای اجرای ایده‌های مردم پیش‌بینی شود.

وزیر کشور با ابراز امیدواری نسبت به اینکه این پیوستگی بین ملت و مسئولان را روز جمعه پای صندوق‌های رأی، بیش از پیش مشاهده کنیم، گفت: این احساس یکی بودن بین مردم و مسئولان، بیش از پیش مورد نیاز است.

وی تأکید کرد: همه باید این نزدیکی را احساس کنند و مردم هم ان‌شاءالله با حضور پرشور پای صندوق‌های رأی، نشان خواهند داد که قدردان خدمتگزاران خود هستند.

وحیدی ضمن تقدیر از اقدامات خوبی که در این شهر جهت رفاه مردم انجام شده است، گفت: مردم عزیز و شریف ما باید از این خدمات مطلع باشند، چون ممکن است گذر همه مردم به همه نقاط شهر نرسد و متوجه حجم بالای این خدمات نشوند.

وی افزود: شهری که جنت تراز است، شهر راز و سومین حرم اهل بیت(ع) لقب گرفته است، باید همه زیبایی‌های لازم را داشته باشد، اما می‌بینیم که بعضی محلات هنوز وضعیت خوبی ندارند، هر چند می‌دانیم اقدامات مثبتی در حال انجام است.

وحیدی تأکید کرد: هیچ محله مشکل‌داری نباید داشته باشیم. محلات باید دسته‌بندی شوند و مسائل مختلفشان رفع شود. پرداختن به محلات محروم خیلی مهم است.

وزیر کشور گفت: از مؤلفه‌های دیگر شهری مثل شیراز این است که نباید در آن، تکدی‌گری وجود داشته باشد. آسیب‌های اجتماعی باید جای خود را به موج نشاط و شادی در تمام محلات دهد.

انتهای پیام
captcha