لزوم امانتداری مجریان انتخابات از آراء
کد خبر: 4202087
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
وزیر کشور تأکید کرد:

لزوم امانتداری مجریان انتخابات از آراء

وزیر کشور بر صیانت و امانتداری از تک تک آرا تاکید کرد و گفت: دست‌اندرکاران باید از هر رای به عنوان حق‌الناس پاسداری کنند.

احمد وحیدی، وزیر کشوربه گزارش ایکنا از فارس، احمد وحیدی، وزیر کشور امروز، ۷ اسفند با حضور در جمع دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند در شیراز که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، اظهار کرد: در ۴۵ سال پر افتخار جمهوری اسلامی، بازیگر اصلی حماسه‌ها مردم ما هستند که این امانت را بر دوش کشیده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز در یک نقطه جدید و فصل نویی از انقلاب قرار داریم، گفت: در گام دوم انقلاب، باید بتوانیم آن را به نتایج و اهداف بلند مدت خود برسانیم. مردم عزیز ما که پیوندهای عظیم با امام، رهبر، شهدا و جانبازان بسته‌اند، از این امانت مراقبت می‌کنند تا آن را به دست امام زمان(عج) برسانند.

وحیدی افزود: امروز فصل نوین دیگری برای انقلاب ما آغاز شده است که در آن ملت ما در یک زور آزمایی دیگر مقابل جبهه کفر و شرک به میان خواهد آمد.

وزیر کشور با بیان اینکه امروز بزنگاه شناخت دوست از دشمن است، اضافه کرد: بزرگترین نقطه قوت ملت ما همواره همین بوده که خیلی خوب دوست را از دشمن تشخیص می‌دهد.

وی خطاب به دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات با تأکید بر لزوم امانتداری گفت: دست‌اندرکاران باید از هر رأی به عنوان حق‌الناس پاسداری کنند. مسئولیت مهمی بر عهده شما گذاشته شده است و باید بتوانید یک انتخابات در نهایت سلامت و امنیت و با مشارکت حداکثری برگزار کنید.

وزیر کشور در پایان با بیان اینکه کشور ما رو به رشد است و حرف کسانی که یأس‌آفرینی می‌کنند را نباید گوش کرد، گفت: درست است که در بحث معیشت مردم اشکال وجود دارد، اما نباید این مسئله معیشت بر همه کارهای بزرگ دیگری که در کشور انجام می‌شود، سایه بیفکند.

انتهای پیام
captcha