اهمیت تشریح شفاف عملکردها در مشارکت انتخاباتی
کد خبر: 4202372
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
در گفت‌وگو با ایکنا مطرح شد

اهمیت تشریح شفاف عملکردها در مشارکت انتخاباتی

فرماندار شهرستان طبس گفت: برای اینکه مردم در انتخابات مشارکت فعالی داشته باشند تشریح عملکردها باید به‌صورت شفاف بیان شود، چراکه صداقت برای مردم اهمیت زیادی دارد.

علی اکبر رحیمی، فرماندار شهرستان طبسعلی‌اکبر رحیمی، فرماندار شهرستان طبس در گفت‌گو‌با ایکنا از خراسان‌جنوبی با بیان اینکه برای یک انتخابات باشکوه باید همه امکانات بسیج شوند، گفت: مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کرده و یک حماسه دیگر خواهند آفرید. هنگامی که مردم باور داشته باشند رأی آن‌ها صیانت شده و تأثیرگذار است و عملکرد خوبی از نماینده خود دیده باشند قطعاً در انتخابات شرکت خواهند کرد.

وی در خصوص اهمیت مشارکت در انتخابات گفت: وقتی به جامعه ثابت شود که با رأی آن‌ها مجلس قوی تشکیل شده که در قانون‌گذاری، نظارت بر قانون و اجرای قانون برعملکردها قوی اقدام می‌شود، این اقدامات باعث پیشرفت کشور خواهد شد. لذا وقتی قدرت‌های بین‌المللی پشتوانه مردم را برای نظام و دولت می‌بینند قطعاً در چانه‌زنی‌ها و امور اقتصادی در دنیا حرفی خواهند داشت.

رحیمی با بیان اینکه انتخابات سالم زمانی شکل می‌گیرد عناصری که در پروسه انتخابات دخیل هستند از جمله مجریان و ناظرین عملکردهای خوبی داشته باشند، اظهار کرد: برای اینکه مردم مشارکت فعالی داشته باشند تشریح عملکردها باید به‌صورت شفاف بیان شود، چراکه صداقت برای مردم اهمیت زیادی دارد.

فرماندار شهرستان طبس گفت: دشمنان می‌دانند که نظام، قدرت خود را از پشتوانه مردمی می‌گیرد لذا هرچه مشارکت بیشتر باشد حمایت نیز بیشتر می‌شود به همین دلیل دشمنان سعی در ناامیدی مردم دارند.

وی با بیان اینکه انتخاب اصلح با شناخت افراد صورت گرفته و باید افرادی انتخاب شوند که با مردم صادق باشند و بر مسائل کشور تمرکز کنند چرا که حدود وظایف یک نماینده مشخص است، خاطر نشان کرد: سیره و روش امامین انقلاب سیره از ابتدا این بود که تمام ارکان حکومت اسلامی با رای مردم انتخاب شود چرا که حکوت مردمی است.

انتهای پیام
captcha