اعلام فراخوان دوره آموزشی «حسنه ماندگار» در البرز
کد خبر: 4203036
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

اعلام فراخوان دوره آموزشی «حسنه ماندگار» در البرز

فراخوان پویش ملی و دوره آموزشی «حسنه ماندگار» در راستای تربیت تسهیلگر جمعیت «تربیت مربی» در استان البرز اعلام شد.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اعلام فراخوان پویش ملی و دوره آموزشی «حسنه ماندگار» در راستای تربیت تسهیلگر جمعیت «تربیت مربی» در استان اظهار کرد: دوره آموزشی تربیت تسهیلگر جمعیت برای توانمندسازی فعالان فرهنگی و دغدغه‌مندان تبلیغی و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه و دانشگاهیان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره آموزشی ویژه خادمیاران رضوی و فعالان فرهنگی اجتماعی استان‌ها با محوریت کانون‌های خدمت رضوی آستان قدس برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز تصریح کرد: سرفصل‌های این دوره جریان‌شناسی، ضرورت و اهمیت مسئله جمعیت، تاریخچه سیر و تحویلات جمعیتی در ایران، موهبت فرزندآوری، خوانش قانون حمایت خانواده و جوانی جمعیت، تبیین جایگاه مادر و ارزش فرزندآوری، روانشناسی تک‌فرزندی، فرزندآوری، سلامت، تربیت، طب سنتی و ایرانی و باروری و فنون تسهیل‌گری است.

این مسئول در پایان گفت: مهلت ثبت‌نام علاقه‌مندان برای حضور در این دوره تا ۲۲ اسفندماه جاری اعلام شده است. این پویش شامل یک دوره مقدماتی، یک دوره تکمیلی و دوره کارورزی است که در سطح مراکز استان‌ها برگزار می‌شود و گواهی حضور به منتخبان دوره اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha