مسابقات ملی مناظرات دانشجویی سیستان‌و‌بلوچستان به مرحله پایانی رسید
کد خبر: 4203646
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

مسابقات ملی مناظرات دانشجویی سیستان‌و‌بلوچستان به مرحله پایانی رسید

رئیس حهاددانشگاهی سیستان‌وبلوچستان گفت: مسابقات ملی مناظرات دانشجویی در استان سیستان‌وبلوچستان که به همت این نهاد برگزار شد اکنون به گام آخر خودش رسیده است.

عباس صفدری رئیس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان، عباس صفدری، رئیس جهاددانشگاهی سیستان‌وبلوچستان گفت: تیم‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برای کسب عنوان قهرمانی و تیم‌های دانشگاه فرهنگیان زاهدان هم برای کسب مقام سومی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
 
وی گفت: مسابقات ملی مناظرات دانشجویی در استان سیستان‌وبلوچستان اکنون به گام آخر خودش رسیده است و زمان برگزاری این مسابقات روز جمعه، ۱۸ اسفندماه ساعت 18 در محل پردیس رسالت دانشگاه فرهنگیان زاهدان برگزار می‌شود.
 
صفدری با بیان اینکه این مسابقات با حضور ۳۵ تیم برگزار می‌شود، گفت: یکی از مواردی که منجر به استقبال بسیار خوب دانشجویان از مناظره دانشجویی شد، برگزاری خوب این مسابقات توسط مجموعه جهاددانشگاهی بود که به حمدلله با تلاش‌های صورت گرفته این مهم به نحو شایسته‌ انجام گرفته است و باعث شده تا دانشجویان از این دوره از مسابقات رضایت داشته باشند.
انتهای پیام
captcha