ابلاغ پیام همدردی رئیس جهاددانشگاهی به خانواده شهیدان سلطانی‌نژاد
کد خبر: 4203832
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

ابلاغ پیام همدردی رئیس جهاددانشگاهی به خانواده شهیدان سلطانی‌نژاد

رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان به همراه جمعی از کارکنان این مجموعه با خانواده شهیدان سلطانی‌نژاد دیدار و پیام مسلمی‌نائینی، رئیس جهاددانشگاهی کشور مبنی بر همدردی با این خانواده را ابلاغ کرد.

دیدار رئیس جهاددانشگاهی کرمان با خانواده شهیدان سلطانی‌نژادبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی کرمان، رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان به همراه جمعی از کارکنان این مجموعه با خانواده شهیدان سلطانی‌نژاد که هشت نفر از اعضای خانواده ایشان در حادثه تروریستی کرمان به شهادت رسیدند و یکی از آنها نیز ریحانه سلطانی‌نژاد معروف به «دختر کاپشن صورتی گوشواره قلبی» بود، دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

مهدی بازمانده، رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان در این دیدار ضمن ابلاغ پیام مسلمی‌نائینی، رئیس جهاددانشگاهی کشور مبنی بر همدردی با این خانواده گفت: از طرف دکتر مسلمی‌نائینی و سایر همکاران خدمتتان رسیدیم تا هم یاد و خاطره شهدای عزیزی که در حادثه تروریستی 13 دی‌ماه به مقام والای شهادت نائل آمدند را گرامی بداریم و هم بتوانیم هر چند اندک در اندوه شما شریک باشیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان از هر حربه‌ای برای ضربه زدن به کشور و مردم عزیزمان دریغ نکرده‌اند، اظهار کرد: دشمنان این حادثه تروریستی را در نهایت رذالت و پستی به انجام رساندند و مردم عزیز ما را داغدار کردند، لذا همدردی با شما عزیزان را وظیفه خود می‌دانیم.

در این دیدار حسین سلطانی‌نژاد که هشت نفر از اعضای خانواده ایشان در حادثه تروریستی 13 دی‌ماه در گلزار شهدای کرمان شهید شده‌اند، با بیان اینکه حضور شما بسیار باعث خرسندی شده است، گفت: از دست دادن هشت عزیز در یک حادثه بسیار سخت است و از لطف شما برای این همراهی و همدردی صمیمانه سپاسگزارم.

انتهای پیام
captcha