افزایش ۳۵ درصدی اعزام از آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوب
کد خبر: 4204554
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

افزایش ۳۵ درصدی اعزام از آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوب

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: اعزام زائران از استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور ۳۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

عزت‌الله ابراهیمی، مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربیسرهنگ‌ پاسدار عزت‌الله ابراهیمی، مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: میزان اعزام زائر از استان به مناطق عملیاتی جنوب کشورمان 35 درصد افزایش یافته، این موضوع نشان‌دهنده نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت و زنده بودن یاد شهدا و رزمندگان در جامعه است.

وی با بیان اینکه امسال 6 هزار و 200 نفر در قالب 31 هزار نفر روز از مناطق مختلف آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوب کشورمان اعزام شده‌اند، گفت: زمان این سفر معنوی برای هر زائر به طور میانگین 5 روز بوده است.

ابراهیمی به بازدید زائران از یادمان فتح‌المبین، بیت‌المقدس، والفجر8، علقمه، نهرخین، شلمچه، طلاییه، هویزه، شط‌علی، میش‌داغ، فکّه و ... اشاره کرد و گفت: همچنین زائران از نمایش رزمی بصیرتی در معراج شهدا نیز دیدن کردند تا در جریان وقایع دوران دفاع مقدس قرار بگیرند.

معاون اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی از تلفیق اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت خبر داد و گفت: بازدید از نمایشگاه هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پالایشگاه نفت آبادان از برنامه‌های جانبی اردوهای راهیان نور بود.

انتهای پیام
captcha