بزرگداشت شهدا یکی از مهم‌ترین معروف‌ها است
کد خبر: 4204734
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
امام جمعه میاندوآب:

بزرگداشت شهدا یکی از مهم‌ترین معروف‌ها است

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا یکی از مهم‌ترین معروف‌ها به شمار می‌رود که باید در راستای نهادینه‌سازی آن گام برداشته شود.

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام جمعهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام جمعه میاندوآب روز گذشته، 20 اسفندماه در یادواره شهید مهدی باکری که در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و زنده نگه داشتن فرهنگ جهاد و مقاومت یکی از مهم‌ترین معروف‌ها به‌شمار می‌رود که لازم است در راستای نهادینه‌سازی این سنت حسنه گام‌های بلندی برداشته شود.

وی با بیان اینکه بزرگداشت شهدا یکی از مهم‌ترین اموری است که ما در جامعه و نظام اسلامی می‌توانیم آن را در قالب کار فرهنگی انجام دهیم، ادامه داد: نیاز به شهدا و یاد آنها و توجه به ابعاد شخصیت شهدا یک نیاز ضروری است، چون باعث می‌شود نسل جدید با روحیه مسئولیت‌‌پذیری پرورش پیدا کند.

حجت‌الاسلام حسن‌‌زاده با بیان اینکه پشتیبانی از ولایت فقیه مهم‌ترین توصیه شهدا است و آنها بزرگترین قهرمانان تاریخ معاصر هستند، اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و راه شهدا در میهن اسلامی باعث می‌شود نسل انقلاب فراموش نکنند چه سختی‌هایی را پشت‌سر گذاشته‌ایم، از چه گردنه‌هایی عبور کرده‌ایم و چه عزیزانی را از دست داده‌ایم تا به جایگاه کنونی دست پیدا کرده‌ایم.

امام جمعه میاندوآب ضمن قدردانی از اقشار مختلف مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی و شرکت در انتخابات، اضافه کرد: هر کسی به هر شکلی که در این زمینه تلاش کرده است، اعم از رأی دادن، نامزدشدن یا تلاش تبلیغاتی و فضاسازی، اقدام ارزشمندی را در راه تحقق‌ آرمان‌های نظام اسلامی انجام داده است.

وی با بیان اینکه حضور آحاد مردم در فعالیت‌های مرتبط با انتخابات به معنای واقعی کلمه نشان‌دهنده علاقه‌مندی آنها برای تحقق آرمان‌ها، اهدف و اندیشه‌های شهدای انقلاب اسلامی است، برای برگزاری باشکوه انتخابات‌های سال‌های آتی نیز ابراز امیدواری کرد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده در بخش پایانی سخنان خود فرد منتخب را نماینده همه ملت ایران دانست و گفت: اقشار مختلف مردم، مسئولان، نهادهای امنیتی و انتظامی باید دست در دست یکدیگر دهند تا یک مجلس قوی، حامی مستضعفین، استکبارستیز تشکیل شود و در راه تحقق اندیشه‌های امامین انقلاب گام بردارند.

انتهای پیام
captcha