امضای قرارداد اجرایی طرح‌های کنشگر و راهبر جمعیت و حمایت از حیات جنین
کد خبر: 4204861
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
بین جهاددانشگاهی و استانداری اردبیل انجام شد؛

امضای قرارداد اجرایی طرح‌های کنشگر و راهبر جمعیت و حمایت از حیات جنین

نشست مشترک رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با هدف بررسی و امضای قرارداد اجرایی طرح‌های کنشگر و راهبر جمعیت و حمایت از حیات جنین برگزار شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از جهاددانشگاهی اردبیل، حسام رسولی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، ۲۱ اسفندماه در نشست امضای قرارداد اجرایی طرح‌های «کنشگر و راهبر جمعیت و حمایت از حیات جنین» با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای قوانین جوانی جمعیت، برای اجرا و تحقق اهداف این قوانین در استان اعلام آمادگی کرد.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی اردبیل تاکنون همکاری خوبی با دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل داشته است، اجرای طرح‌های مشترک و همکاری در طرح های مشاغل خرد و کوچک ویژه زنان سرپرست خانوار و طرح توانمندسازی بانوان در حوزه مشاغل خانگی را از جمله این طرح‌ها برشمرد.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با تأکید بر اینکه جهاددانشگاهی اردبیل همواره تلاش می‌کند تا در انجام پروژه‌ها و فعالیت‌های علمی، آموزشی و تحقیقاتی به‌صورت مسئله‌محور حرکت کند، گفت: این مهم را به خصوص در حوزه بانوان و خانواده نیز دنبال خواهیم کرد.

رسولی با اشاره به اینکه آماده توسعه همکاری‌های بیشتر با امور بانوان و خانواده استانداری هستیم، افزود: این همکاری مشترک را در ابعاد مختلف از جمله آموزشی و رسانه‌ای دنبال خواهیم کرد.

رسولی در بخش پایان به عقد قرارداد با موضوع طرح کنشگر و راهبر جمعیت و همچنین حمایت از حیات جنین اشاره کرد و گفت: با همکاری مشترک با سمن‌ها می‌توان اقدامات خوب و فاخری را در حوزه زنان و خانواده و جمعیت انجام داد.

در ادامه افسانه جهانی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: ضمن استقبال از همکاری مشترک یکی از مباحثی که باید به‌صورت ویژه دستگاه‌های مختلف به آن ورود کرده و برای خود مأموریت‌هایی را تعریف کنند، بحث تحقق اهداف جوانی جمعیت مدنظر رهبر معظم انقلاب است.

وی یادآور شد: در قالب عقد قرارداد در زمینه طرح‌های کنشگر و راهبر جمعیت و حمایت از حیات جنین، کارگاه‌های آموزشی برای فعالان اجتماعی، مبلغان حوزوی، اساتید دانشگاه‌ها، فعالان فرهنگی، بهورزها و مراقبان سلامت و... برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha