نصب ۱۱۰ المان و برپایی ۱۰ سفره هفت‌سین در سنندج
کد خبر: 4205855
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶

نصب ۱۱۰ المان و برپایی ۱۰ سفره هفت‌سین در سنندج

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از نصب بیش از۱۱۰ المان نوروزی و ۱۰ سفره هفت‌سین در شهر خبر داد و گفت: به‌مناسبت فرا رسیدن نوروز چند سفره هفت‌سین در میادین اصلی شهر نصب می‌شود.

المان نوروزی

به گزارش ایکنا از کردستان، علی اصغری، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج امروز، 26 اسفند در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گفت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج به‌مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز و ماه رمضان اقدامات را برای اجرای طرح زیباسازی در شهر در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج در راستای ایجاد فضای با نشاط در شهر اقدام به طراحی و نصب ۱۱۰ المان‌ نوروزی و ۱۰ سفره هفت‌سین در پارک‌ها و میادین اصلی کرده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج بیان کرد: المان‌هایی که در شهر به‌مناسبت فرا رسیدن سال نو و بهارنصب می‌شوند، المان موضوعی شهر خلاق موسیقی، پایتخت دف جهان، پایتخت کتاب، المان‌های مربوط به ماه رمضان است که برخی از این المان‌ها به‌صورت ثابت نصب می‌شوند.

اصغری به اقدامات انجام‌شده در حوزه نورپردازی و رنگ‌آمیزی جداول به مناسبت فرا رسیدن نوروز و ماه رمضان گریزی زد و افزود: نورپردازی در ۳۰ نقطه، انجام بیش از ۳۰۰ کیلومتر رنگ‌آمیزی جداول شهر و ۳۰۰۰ متر دیوارنگاری از دیگر اقدامات این سازمان بوده است.

انتهای پیام
captcha