ارتقای علمی جمعی از اساتید مراکز آموزشی قم
کد خبر: 4206107
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵

ارتقای علمی جمعی از اساتید مراکز آموزشی قم

همزمان با پنجمین جلسه از هفتمین دوره هیئت ممیزه متشرک مراکز و مؤسسه‌های آموزش عالی و پژوهشی حوزوی ـ دانشگاهی، ۸ نفر از اعضای هیئت علمی قم به مرتبه علمی استادی و دانشیاری ارتقا پیدا کردند.

جمعی از اساتید قمی به رتبه استادی و دانشیاری ارتقا پیدا کردند

به گزارش خبرنگار ایکنا، مرتضی توکلی، دبیر هیئت ممیزه مشترک مراکز و مؤسسه‌های آموزش عالی و پژوهشی حوزه‌ای ـ دانشگاهی امروز یکشنبه ۲۷ اسفندماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پنجمین جلسه از هفتمین دور هیئت ممیزه مشترک که ۱۷ اسفند در سالن جلسات حوزه ریاست جامعه المصطفی العالمیه تشکیل شد، با ارتقای سه نفر از اعضای هیئت علمی به مرتبه استادی و ۵ نفر از اعضای هیئت علمی به مرتبه دانشیاری موافقت شد.

وی افزود: در این جلسه حجج اسلام و المسلمین محسن قمی از دانشگاه باقرالعلوم(ع)، عبدالهادی مسعودی از دانشگاه قرآن و حدیث و محمدصادق یوسفی مقدم از پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به مرتبه استادی ارتقاء یافتند.

همچنین حجج اسلام و المسلمین محمد سربخشی و قاسم ابراهیمی پور نعمت‌آباد از مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) و مهدی غلامعلی از دانشگاه قرآن و حدیث و زین العابدین نجفی از دانشکده تربیت مربی عقیدتی ـ سیاسی شهید محلاتی سپاه و نیره قوی از پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی ارتقاء‌یافتگان به مرتبه علمی دانشیاری می‌باشند.

انتهای پیام
captcha