نشست علمی «مصحف مشهد رضوی» برگزار می‌شود
کد خبر: 4206347
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

نشست علمی «مصحف مشهد رضوی» برگزار می‌شود

نشست علمی تخصصی معرفی مصحف مشهد رضوی روزهای پنجشنبه و جمعه دوم و سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در سالن نشست‌های نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود.

نشست علمی تخصصی معرفی مصحف مشهد برگزارمی‌شود

به گزارش ایکنا، نشست علمی و تخصصی معرفی مصحف مشهد رضوی روزهای پنجشنبه و جمعه دوم و سوم فروردی‌ماه 1403 در محل برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلای امام خمینی(ره) تهران و از ساعت ۱۹ الی ۲۱ برگزار می‌شود. 

این نشست‌ با حضور چهره‌هایی همچون مرتضی کریمی‌نیا، محقق و پژوهشگر مصحف مشهد؛ مرتضی توکلی، محقق و پژوهشگر مصاحف کهن و قائم‌مقام مرکز طبع و نشر جمهوری اسلامی ایران؛ حمیدرضا مستفید، استاد دانشگاه و پژوهشگر علوم و معارف قرآن کریم و خانم‌ها وحیدنی و نفیسی، اساتید دانشگاه و پژوهشگر علوم قرآنی برپا می‌شود.

از دیگر کارشناسان حاضر در این نشست که با اجرای سلطانی، کارشناس مصاحف کهن برگزار می‌شود، می‌توان به کریم دولتی، محقق و کارشناس قرائت و کتابت قرآن کریم و مصاحف کهن؛ سیدعلی سرابی، کارشناس علوم کتابت و قرائت قرآن کریم و جانشین رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی، رئیس سازمان موزه‌ها و کتابخانه و اسناد آستان قدس رضوی اشاره کرد. 

یادآور می‌شود، سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از چهارشنبه یکم فروردین‌ماه 1403 آغاز به کار می‌کند و تا روز 14 فروردین‌ماه در مصلای امام خمینی(ره) دایر خواهد بود. 

یادآور می‌شود این نشست در پیام‌رسان‌های ایتا و روبیکا و سکوی پخش زنده آپارات به نشانی iqnanews به صورت زنده پخش خواهد شد. 

انتهای پیام
captcha