دو انتصاب جدید در رادیو
کد خبر: 4206359
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸

دو انتصاب جدید در رادیو

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید مرکز طرح، برنامه و بودجه صدا و سیما و قائم مقام جدید معاون صدا برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، مراسم تودیع و معارفه شاهید مظفری سرپرست جدید مرکز طرح، برنامه و بودجه صدا و سیما و قائم مقام سابق معاون صدا و مهدی آذرمکان مدیر رادیو ایران و قائم مقام جدید معاون صدا با حضور علی بخشی‌زاده معاون صدای سازمان صدا و سیما و ‌مدیران شبکه‌های رادیویی برگزار شد.

علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی در این مراسم گفت: راديو اكنون رسانه‌ای پرمخاطب است. ابتكار در ساختارهای مختلف برنامه‌سازی، ايجاد تنوع و توسعه حوزه‌های تخصصی فعاليت راديو و ... از نقاط قوت معاونت صدا در سال‌های اخير است. رويكرد ما در راديو، تقويت برنامه‌های گفت‌وگومحور، استقبال از نوآوری در ساختار برنامه‌سازی، نقد مستقل و بی‌طرفانه و اشاعه روحيه نشاط و شادابی به مخاطبان است که با قوت بيشتر و سازماندهی مجدد ادامه می‌یابد.

بخشی زاده با اشاره به حکم انتصاب مهدی آذرمکان در سمت قائم مقام معاونت صدا گفت: با توجه به تعهد، تخصص و تجارب مفیدی که آقای آذرمکان داشتند به این سمت منصوب شدند. انتظار است با بهره‌مندی از توانایی و تجربه مدیران و همکاران معاونت ماموریت و اهداف تعیین‌شده اجرایی شود.

وی درباره ماموریت‌های تعیین‌شده عنوان کرد: راهبری کارگروه چهارگانه ستاد تحول معاونت صدا بر اساس راهبردها و سیاست‌های تحول سازمان، استفاده از ظرفیت شوراهای تخصصی،میزهای پژوهشی و زیرساخت‌های تعاملی شبکه‌ها برای هم‌افزایی، تلاش برای گسترش شیوه زندگی ایرانی اسلامی در میان مردم، بهبود روندها و فرآیندهای کنونی تولید برنامه بر مبنای آینده‌پژوهی، تلاش برای افزایش سهم رادیو در سبد رسانه‌ای مخاطبان، بهبود شیوه‌های گذشته و یافتن شیوه‌های نو، تسهیل در امور آموزش همه سطوح و ... از ماموریت‌های مشخص‌شده برای آقای آذرمکان است که امیدوارم به جد دنبال شود.

مهدی آذرمکان پیش از این مدیر رادیو ایران و قائم مقام جدید معاونت صدا، دبیر کارگروه قرارگاهی معاونت صدا، دبیر کارگروه اجتماعی معاونت صدا، مدیر رادیو ورزش، دبیر شورای تخصصی ورزش معاونت صدا، مدیرکل نظارت و ارزیابی خبر و برنامه‌های سیاسی، مدیرکل اطلاعات و برنامه‌ریزی معاونت استان‌ها، مدیر گروه اجتماعی شبکه دو و مدیر گروه سیاسی شبکه دو بوده است.

انتهای پیام
captcha