کمک یک میلیارد تومانی مردم قم در شب 21 ماه رمضان به ایتام
کد خبر: 4208504
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴

کمک یک میلیارد تومانی مردم قم در شب 21 ماه رمضان به ایتام

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم از کمک یک میلیارد تومانی مردم قم در شب بیست و یکم ماه رمضان امسال به ایتام، فرزندان محسنین و نیازمندان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدطه مهری، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدطه مهری، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم طی سخنانی گفت: حماسه یتیم نوازی مردم قم در سالروز شهادت امیرالمومنین علی(ع) و با استقبال گسترده مردم قم در میدان آستانه برگزار شد.
 
وی افزود: این برنامه هر ساله به همت کمیته امداد استان قم برگزار می‌شود و مشارکت خوب مردمم قم در امر اکرام ایتام و فرزندان محسنین می‌بایست الگویی برای کشور باشد.
 
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم اضافه کرد: بیش از ۲۰۰۰ نفر از مردم خیر و نوع دوست استان قم برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین ثبت نام کردند و بر این اساس هر ماه مبلغی را به حساب انان واریز می‌کنند.
 
مهری با بیان اینکه مردم به کمیته امداد اعتماد دارند و همین امر موجب افزایش مشارکت‌های مردمی شده است، گفت: در برنامه حماسه یتیم نوازی؛ مردم قم در راستای اجرای طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین و همچنین کمک به محرومان و نیازمندان بیش از یک میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی اهدا کردند.
انتهای پیام
captcha