آغاز تولید فیلم جدید احمدلو پس از بازی در «ناریا»
کد خبر: 4210105
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰

آغاز تولید فیلم جدید احمدلو پس از بازی در «ناریا»

شاهد احمدلو گفت: اخیراً بازی در سریال «ناریا» ساخته جواد افشار را به پایان رسانده و اکنون در حال نگارش فیلمنامه‌ای هستم که خودم آن را کارگردانی خواهم کرد.

شاهد احمدلو، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: اخیراً بازی در سریال «ناریا» ساخته جواد افشار را به پایان رساندم. در این مجموعه تلویزیونی که بازی من در آن 20 روز به طول انجامید نقش یک هکر را ایفا کردم.
 
وی افزود: برای ساخت دو سریال تلویزیونی با من گفت‌وگو شد اما چون می‌خواستم امسال یک اثر سینمایی را جلوی دوربین ببرم ساخت یک هیچ‌یک را قبول نکردم.
 
این کارگردان سینما و تلویزیون ادامه داد: اکنون در حال نگارش یک فیلمنامه هستم که در بستری کمدی موضوعی اجتماعی را بیان می‌کند. نگارش سناریو این اثر به زودی به پایان رسیده و به محض دریافت پروانه ساخت آن را جلوی دوربین خواهم برد.
 
احمدلو اضافه کرد: موضوعات دینی همیشه در آثارم در قالب اخلاقیات بیان می‌شود چون معتقدم این روش اشاعه پیام در جذب مخاطب موفق‌تر خواهد بود. اصولاً مردم با کارهایی که با زبانی مستقیم حرف می‌زند ارتباط لازم را برقرار نمی‌کند. مخاطب دوست دارد خود به موضوع اندیشیده و سپس پیام دینی را درک و لمس کند.
 
وی در انتها تصریح کرد: شرایط امروز جامعه به سمتی رفته که فیلم‌های دینی با استقبال مواجه می‌شود. این مسئله به هر حال وجود دارد پس نباید نسبت به آن منفعل باشیم بلکه باید تلاش کنیم آموزه‌هایی که مد نظر داریم را در این ژانر جا دهیم. این خواسته هم دور از دسترس نیست بلکه به واسطه فیلمنامه‌های خوب قابل دستیابی است.

انتهای پیام
captcha