حمله موشکی به اسرائیل نشان از اقتدار ایران است + فیلم
کد خبر: 4210400
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
شهردار گرگان:

حمله موشکی به اسرائیل نشان از اقتدار ایران است + فیلم

سیدالنگی با بیان بامداد 26 فروردین شاهد افتخارات جمهوری اسلامی ایران در وعده صادق بودیم و حمله موشکی به اسرائیل نشان از اقتدار ایران است، گفت: هر موشک ناله و فریاد مظلومان و محرومان جهان را با خود حمل کرده و بر قلب اسرائیل غاصب فرود آمد.

سیدمحمدرضا سیدالنگی، شهردار گرگانبه گزارش ایکنا از گلستان، مردم دارالمؤمنین گرگان امروز، 26 فروردین‌ماه پس از تنبیه رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سه راه بهارستان گرگان گردهم آمده و رضایت خود را اعلام کردند.

سیدمحمدرضا سیدالنگی، شهردار گرگان در جریان حضور در این تجمع مردمی در جمع خبرنگاران گفت: بامداد 26 فروردین‌ماه شاهد افتخارات جمهوری اسلامی ایران در وعده صادق بودیم و به نوعی توانست ایران اسلامی داد و فریاد مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین و مظلومان جهان را بر سر صهیونیست خونخوار فرود بیاورد.

شهردار گرگان با بیان اینکه حمله موشکی ایران به اسرائیل، نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: هر موشک ناله و فریاد مظلومان و محرومان جهان بود که بر سر اسرائیل ویران شد و امیدواریم به زودی شاهد حذف این غده سرطانی از نقشه جهان باشیم.

انتهای پیام
captcha