قدرت بازدارندگی ایران به دنیا ثابت شد
کد خبر: 4210401
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰

قدرت بازدارندگی ایران به دنیا ثابت شد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه قدرت بازدارندگی ایران به دنیا ثابت شد، گفت: ایران نشان داد حرف‌هایی که در حوزه مسائل نظامی و تکنولوژی نظامی می‌زند، شوخی نیست بلکه واقعیتی است که به برکت خون شهدا به آن دست یافته است.

حجت الاسلام انوری،مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام محمد انوری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، امروز، 26 فروردین‌ماه، در اجتماع دانشگاهیان تبریز در حمایت از مجاهدت سربازان سپاه اسلام برای پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: عملیات شب گذشته سپاه انقلاب اسلامی ایران باعث خوشحالی و خرسندی همه آزادگان جهان به ویژه مظلومان فلسطین و غزه شد و اهالی غزه که چندماه است زیر آتش خونبار رژیم صهیونیستی هستند، یک شب نفس راحتی کشیدند.

وی افزود: حضور شب گذشته و امروز مردم ایران در خیابان‌ها و حمایت از این عملیات، موجب دلگرمی رزمندگان ایران اسلامی و مایه خوشحالی ما است چرا که به این اقتدار و عظمت ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.

انوری ادامه داد: امروز در مواجهه رژیم همیشه جنایتکار صهیونیستی، قدرت نرمی را نشان دادیم و از ابتکار امام (ره) بود که روز قدس را به همه دنیا معرفی و مسئله فلسطین را از مسئله جهان عرب به عنوان مسئله جهان اسلام مطرح کردند و امروز فلسطین به یک مسئله انسانی تبدیل شده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی، گفت: اکنون که انسان‌های آزاده از مردم مظلوم غزه حمایت کرده و علیه جنایات رژیم صهیونیستی اعتراض می‌کنند، باعث می‌شود تا مسئله فلسطین به فراموشی سپرده نشود.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به عنوان رهبر جبهه مقاومت، صاحب قدرتی شده است که باید همه به آن افتخار کنند، افزود: امروز ما در مقابل نه تنها رژیم غاصب اسرائیل بلکه بر اساس اخبار شب گذشته در مقابل کشورهای آمریکا، انگیس، فرانسه و برخی کشورهای دیگر که پشتیبان این رژیم در مقابل موشک‌ها و پهبادهای ایرانی بودند، قرار داریم.

انوری، با بیان اینکه قدرت بازدارندگی ایران به دنیا ثابت شد، گفت: ایران نشان داد حرف‌هایی که در حوزه مسائل نظامی و تکنولوژی نظامی می‌زند، شوخی نیست بلکه واقعیتی است که به برکت خون شهدا به آن دست یافته است.

 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: اقدام دیشب ایران، موجب قوت قلب برای مظلومان عالم به ویژه غزه شد و پیامی برای همه جنایتکاران و استکباران داشت تا بدانند اگر به تمامیت عرضی نظام جمهوری اسلامی تعرض داشته باشند، با پاسخ بسیار سخت ایران مواجه می‌شوند.

وی اظهار امیدواری کرد: عملیات وعده صادق نقطه عطفی در خاورمیانه باشد و با خاورمیانه جدید مواجه شویم و آغازی برای زمینه ظهور حضرت حجت(عج) باشد.

انتهای پیام
captcha