عملیات غرورآفرین «وعده صادق» چهره کریه استکبار را باری دیگر عیان کرد
کد خبر: 4210565
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸

عملیات غرورآفرین «وعده صادق» چهره کریه استکبار را باری دیگر عیان کرد

شورای فرهنگ عمومی و اداره کل فرهنگ و‌ارشاد اسلامی استان کردستان در پیامی مشترک با تبریک عملیات وعده صادق عنوان کردند: عملیات غرورآفرین «وعده صادق» با پرواز پهپادهای حامل پیام مستضعفین جهان همچون صاعقه ای فروزان خواب سفاکان را آشفته و چهره کریه استکبار را باری دیگر عیان کرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، شورای فرهنگ عمومی و اداره کل فرهنگ و ‌ارشاد اسلامی استان کردستان به مناسبت پیروزی غرورآفرین «وعده صادق» پیام مشترکی صادر کردند. متن این پیام به شرح زیر است؛

خداوند منان را شاکریم که به همت سبزپوشان سینه سرخ حسینی، وعده صادق ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای(اروحنا له الفدا) در عید سعید فطر به زیبایی در شامگاه بیست و ششم فروردین با سیلی محکم بر هیمنه پوشالی رژیم غاصبگر قدس به بار نشست.

عملیات غرور آفرین وعده صادق با پرواز پهپادهای حامل پیام مستضعفین جهان همچون صاعقه ای فروزان خواب سفاکان را آشفته و چهره کریه استکبار را باری دیگر عیان کرد.

شورای فرهنگ عمومی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با عرض تبریک به مناسبت این اقتدار نظامی توسط نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جیره خواران رژیم منحوس و جعلی در منطقه یادآوری می‌کند که این غیرت دلاورمردان حافظ ارزش های انقلاب اسلامی نمایشی از قدرت فرهنگ ناب محمدی و هنر مقاومت ملت هوشیار و همیشه در صحنه ایران اسلامی است که هرگونه هتک حرمت و تخطی به اصول،آرمان و خاک سرزمینی خویش در هر نقطه از جهان را بر نخواهد تابید و رعد آسا بر دشمن زبون فایق خواهد آمد.

کردستان این سرزمین با صفا با مردمان کیاندار خرسند از تحقق بخشی از انتقام سخت علیه دشمنان خوار این مرز و بوم است و یکصدا با تک تک پاسداران لشکر حضرت ولی عصر(عج)به یاری مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه زادگاه امام شافعی(رحمت الله علیه)خواهد شتافت تا به زودی در قبله اول مسلمین شاهد آزادی قدس شریف باشیم.«فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ ۖ وَلَا يَسْتَخِفَّنَّكَ الَّذِينَ لَا يُوقِنُونَ

 

انتهای پیام
captcha