کمک ۸۰۰ میلیون تومانی مردم همدان به غزه
کد خبر: 4210576
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۲

کمک ۸۰۰ میلیون تومانی مردم همدان به غزه

مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری سرلشگر شهید حاج حسین همدانی از جمع آوری بیش از ۸۰۰ میلیون تومان کمک مردم این استان به مردم غزه خبر داد.

بهرام دوست پرست، مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری سرلشگر شهید حاج حسین همدانیبهرام دوست پرست، مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری سرلشگر شهید حاج حسین همدانی، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: ستاد جبهه مقاومت استان همدان در شصت و سومین مرحله کمک‌های نقدی، بیش از ۸۰۰ میلیون تومان کمک نقدی برای ارسال به غزه جمع آوری کرده است. این کمک‌ها همگی به صورت نقدی بوده و چیزی به عنوان کمک غیرنقدی نداشته‌ایم چرا که امکان ارسال آن وجود ندارد.

وی ادامه داد: نیروهای این ستاد در نماز جمعه و همچنین دور میدان امام(ره) دفتری را به عنوان ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت تشکیل داده‌اند که مردم می‌توانند با مراجعه به این ستاد کمک‌های نقدی خود را ارائه دهند، کمک‌های مردم جهت تهیه ملزومات پزشکی، درمانی، خوراکی و پوشاک توسط ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت برای مردم قهرمان و مظلوم غزه هزینه می‌شود.

دوست پرست از انتشار فراخوان واریز کمک‌های نقدی برای کمک به مردم غزه خبر داد و گفت: مردم می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۳۳۱۰۴۲۷۹۹۲۰۱ یا شماره شبا IR۳۳۰۰۱۵۰۰۰۰۰۳۳۱۰۴۲۷۹۹۲۰۱ به نام قرارگاه ابووهب بانک سپه واریز کنند.

انتهای پیام
captcha