مبلغان دینی نقش مهمی در جامعه اسلامی دارند
کد خبر: 4210654
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲

مبلغان دینی نقش مهمی در جامعه اسلامی دارند

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: در فضای مسموم جهانِ امروز که صهیونیست‌ها در حال آدم‌کشی و کودک‌کشی هستند، تبلیغ مبلغان دین از اهمیت زیادی برخوردار است.

تجمع طلاب و روحانیون در رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌ فقیه در استان گیلان امروز، 27 فروردین‌ماه در تجمع طلاب و روحانیون که در حمایت از حمله پهپادی و موشکی سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی به اهداف رژیم صهیونیستی برگزار شد با اشاره به اهمیت تبلیغ دین خدا اظهار کرد: در فضای مسموم جهان امروز که صهیونیست‌ها در حال آدم‌کشی و کودک‌کشی هستند، تبلیغ مبلغان دین از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه پس از ۷۵ سال، هیچ دوره‌ای برای صهیونیست‌ها تلخ‌تر از دوره کنونی و آغاز طوفان‌الاقصی نبوده است، افزود: در چند ماه گذشته یک‌هزار و ۱۲۰ افسر ارشد صهیونیستی به هلاکت رسیدند و بیش از چهار هزار نظامی اعم از سرباز و غیرسرباز این رژیم هم زخمی شدند که برای صهیونیست‌‌ها فاجعه و دردآور است.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به نظرات برخی روانشناسان انگلیسی مبنی بر اینکه بیش از دو سوم نظامیان صهیونیستی دچار اختلالات روحی و روانی هستند، گفت: جبهه مقاومت در چند ماه گذشته با پایتخت صهیونیست‌ها کاری نداشت بلکه از اطراف سعی در پراکنده کردن شهرک‌نشینان داشته است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه جنگ فرسایشی برای صهیونیست‌ها قابل تحمل نیست و آن‌ها نمی‌خواهند جنگ به شهرهایشان کشیده شود، تصریح کرد: امروز حرف اول، غزه است و پایان کار صهیونیست‌ها نیز باید فرابرسد البته نظام اسلامی و جبهه مقاومت همچنان در حال تلاش برای محو این رژیم هستند.

وی با اشاره به درک بالا و بصیرت مردم ایران که آزمون‌های مختلف را با سربلندی پشت سر گذاشته‌اند، بیان کرد: مردم ما در انتخابات ۱۴۰۲ نیز علی‌رغم همه توطئه‌های دشمنان، آگاهانه در صحنه حضور یافته و نمایندگان خود را انتخاب کردند و شاهد به‌ میدان آمدن جبهه انقلاب در همه شهرها بودیم.

نماینده ولی‌ قیه در استان گیلان، برگزاری باشکوه انتخابات ۱۴۰۲ را نشان‌دهنده ظرفیت‌های مردمی دانست و بیان کرد: ما وظیفه داریم قدر این مردم را بدانیم و باید یک بازنگری در رفتارها و تعاملات خود با مردم داشته باشیم.

آیت‌الله فلاحتی رها نکردن و فاصله نگرفتن از قرآن در جملات و سخنرانی‌ها و همچنین یادداشت برداشتن از آیات، تشویق روحانیون، برگزاری جلسات قرآنی، بها دادن به کودکان و نوجوانان و قدردانی از نیروهای ارزشی و جبهه انقلاب را توصیه کرد و افزود: قرائت قرآن و تدبر در آیات الهی با ثمرات و برکات بسیار همراه است و باید به آن توجه ویژه داشت.

انتهای پیام
captcha