طلیعه نابودی رژیم صهیونیستی با «وعده صادق» آشکار شد
کد خبر: 4210916
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
آیت‌الله لطف‌الله دژکام:

طلیعه نابودی رژیم صهیونیستی با «وعده صادق» آشکار شد

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه عملیات وعده صادق کیان نظام غاصب صهیونیستی را متزلزل کرد، این عملیات را موجب آشکار کردن طلیعه نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی دانست.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، ۲۹ فروردین‌ماه در مراسم رژه روز ارتش در شیراز اظهار کرد: امروز باید تبریک دیگری را به مناسبت جلوه‌گر شدن عظمت، اقتدار و قدرتمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان به همه ارتشیان و نیروهای مسلح عرض کنیم. اتفاقی که به برکت عملیات پیروزمند وعده صادق رقم خورد. عملیاتی که کیان نظام غاصب صهیونیستی را متزلزل کرد و طلیعه نابودی این نظام کودک‌کش و ظالم، برای جهانیان آشکار شد.

وی با بیان اینکه روز ارتش، روز ابراز وفاداری ارتش به ملت و روز قدردانی ملت از ارتش است، گفت: امروز ارتشیان عزیز می‌آیند تا وفاداری خود را به باورهای عمیق و ریشه‌دار دینی خودشان به یگانگی خداوند به پیامبری پیامبر اسلام به کتاب الهی قرآن کریم، به امامت ائمه معصومین(ع) و به ولایت آقا امام زمان(عج) و به نیابت رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی بار دیگر اعلام کنند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به فرمایشی از امام راحل اضافه کرد: امام خمینی(ره) اعتقاد داشتند که ارتش در این روز باید با همه تاج و برگ خودش به میدان بیاید تا مردم بدانند چه پشتیبان بزرگی برای حفظ و حراست از مرزهای خود دارند. این اعلام وفاداری در درجات و رده‌های مختلف از کسی که افتخار سربازی وظیفه دارد تا کسی که فرماندهی این ارتش را به عهده دارد، مایه افتخار و عظمت در پیشگاه خداوند و اولیای اوست و همه مردم آزاده جهان امروز به پرچم ایران اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی افتخار می‌کنند که پرچم عدالت‌خواهی و مبارزه با ظلم است.

آیت‌الله دژکام در پایان گفت: روز ارتش، روز اعلام قدردانی مردم از سربازان دلیر و مبارزان ارتش جمهوری اسلامی است که در آب‌های بین‌المللی، در آسمان جهان  و مرزهای ایران، با عظمت و اقتدار از عزت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی دفاع می‌کنند و ما به‌عنوان بخشی از نمایندگان مردم، قدردان عزیزان ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هستیم.

انتهای پیام
captcha