اساتید مهدویت برای تشکیل اتاق فکر در دانشگاه‌ها اقدام کنند
کد خبر: 4210996
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
مسئول بنیاد مهدویت لرستان:

اساتید مهدویت برای تشکیل اتاق فکر در دانشگاه‌ها اقدام کنند

حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی با تأکید بر لزوم راه‌اندازی کانون مهدویت در دانشگاه‌ها، گفت: فراهم‌کردن اتاق فکر، همچنین ارائه پیشنهاد و راه‌حل، از وظایف مهم استادان، صاحبنظران و فعالان عرصه فرهنگ و مهدویت است.

شست هم‌اندیشی اعضای کانون مهدویت دانشگاه علوم پزشکی لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بیناد مهدویت لرستان، حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر بنیاد فرهنگی امام مهدی‎موعود(عج) استان لرستان روز گذشته، 28 فروردین ماه در نشست هم‌اندیشی اعضای کانون مهدویت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اهمیت تشکیل کانون مهدویت در دانشگاه‌ها، گفت: تشکیل کانون مهدویت منشأ حرکت و جریانات ارزشمند فرهنگی در دانشگاه است.

وی افزود: برای ترویج فرهنگ صحیح مهدویت و مقابله با توطئه‌های دشمنان باید از ابزارهای مختلفی برای جذب دانشجویان و افزایش دانش و آگاهی آنان استفاده کرد. 

مدیر بنیاد مهدویت لرستان با بیان اینکه با بهره‌گیری از آیات، روایات و احادیث مختلف می‌توان برای رصدکردن کاستی‌ها در زمینه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و دینی گام نهاد، اظهار کرد: فراهم کردن اتاق فکر، همچنین ارائه پیشنهاد و راه‌حل، از وظایف مهم استادان، صاحبنظران و فعالان عرصه فرهنگ و مهدویت است.

چراغی گفت: باید فعالیت‌های مناسبی در زمینه ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار در آن صورت پذیرد و اجرای برنامه‌های ويژه در تربيت و جذب دانشجویان و جوانان جامعه می‌تواند در اين زمينه مؤثر باشد که این مهم از اولویت‌های كانون فرهنگی مهدویت است.

انتهای پیام
captcha