جشنواره مدرسه عشق فرصتی برای بالندگی نبوغ جوانان و نوجوانان است
کد خبر: 4211037
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶

جشنواره مدرسه عشق فرصتی برای بالندگی نبوغ جوانان و نوجوانان است

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه قدرت و جامعیت شبکه فرهنگی بسیج در دنیا بی‌نظیر است، گفت: بروز خلاقیت، کشف استعدادها، گستردگی و مشارکت مردم از نقاط مختلف کشور از شاخصه‌های مهم جشنواره مدرسه عشق و مکتب بسیج است.

سردار علی مقواساز معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار علی مقواساز، معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین امروز، 29 فروردین‌ماه در اختتامیه جشنواره مدرسه عشق که در تالار مرکزی رشت در حال برگزاری است، ضمن قدردانی از رشت و گیلان به سبب میزبانی شایسته از جشنواره ملی مردمی مدرسه عشق، اظهار کرد: بروز خلاقیت، کشف استعدادها، گستردگی و مشارکت مردم از نقاط مختلف کشور از شاخصه‌های مهم جشنواره مدرسه عشق و مکتب بسیج است.

وی با بیان اینکه کیفیت آثار دریافتی جشنواره مدرسه عشق بسیار مطلوب بوده است، افزود: جشنواره مدرسه عشق آغاز حرکت برای بالندگی نبوغ و استعدادهای فرهنگی و هنری جوانان و نوجوانان است.

سردار مقواساز با اشاره به علت شکل‌گیری جشنواره مدرسه عشق، گفت: جشنواره مدرسه عشق برگرفته از مأموریت و پیام رهبر معظم انقلاب به فرمانده بسیج مستضعفین مبنی بر اعتلای بسیج و فرهنگ مقاومت و تقویت زمینه‌های بروز خلاقیت و ابتکار بسیجیان به ویژه نوجوانان و جوانان، گسترش و حفاظت از ارزش‌های انقلاب بوده است.

وی بیان کرد: برآیند این پیام، امروز می‌توانیم بگوییم شبکه بزرگ فرهنگ بسیجی و جشنواره مدرسه عشق به نام شهید مصطفی صدرزاده شکل گرفت و بالغ بر 100 هزار نفر پای این شبکه ایستاده‌اند. تلاش‌ها بر این است که زمینه بروز خلاقیت و ابتکار بسیجیان به ویژه نوجوانان فراهم شود، اولین مزیت گستردگی این جشنواره در همه جغرافیای کشور است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین گفت: همه استان‌های کشور آثار فرستادند و بالغ بر 75 هزار اثر خوب و ابتکاری از جوانان و نوجوانان ثبت شده که این عدد با هیچ جشنواره‌ای قابل مقایسه نیست؛ لذا قدرت و جامعیت شبکه فرهنگی بسیج در دنیا بی‌نظیر است، همه این آثار بعد از جشنواره قابل دسترسی برای عموم مردم است. در واقع اتفاقی ویژه‌ای در این جشنواره رخ داده که معطوف بر عملیات فرهنگی بوده و آثاری که به این جشنواره رسیده یک عملیات فرهنگی و رسانه‌ای است زیرا 29 هزار اثر از ابتکارات پایگاه‌های بسیج بوده است.

انتهای پیام
captcha