افشای دروغ‌های لیبرال دموکراسی برای جوانان لازم است
کد خبر: 4211768
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲
نماینده ولی‌ فقیه در خراسان‌جنوبی:

افشای دروغ‌های لیبرال دموکراسی برای جوانان لازم است

آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی با بیان اینکه باید دروغ‌های لیبرال دموکراسی را برای فرزندان و جوانان خود افشا کنیم، گفت: دنیا به دو قطب تقسیم شده و پایبند به هیچ حقوقی نیست، اما تبلیغات خود را براساس حقوق انجام می‌دهد.

آیت‌الله عبادی، نماینده ولی فقیه خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز، سوم اردیبهشت‌ماه در نشست خبری با جامعه قرآنی استان با بیان اینکه اقدامات فرهنگی در درازمدت بر اذهان مردم تأثیر خواهد گذاشت، گفت: زمان ما با همه زمان‌ها متفاوت است و واقعیت هر امری از هر نوعی که می‌خواهد باشد یک مسئله بوده، اما انعکاس آن می‌تواند گاهی عین همان باشد و یا متفاوت به نظر برسد.

وی بیان کرد: جوامع بشری با انعکاس مسائل روبه‌رو هستند و هنر این است که در انواع و اقسام مسائل در جهات تبلیغاتی واقعیات را به‌صورت باور منعکس کنیم، بنابراین فاصله زیاد و موروثی است و حرکت‌های خوبی صورت گرفته ولی جای فاصله را پر نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در اردیبهشت‌ماه ادامه داد: انقلاب اسلامی براساس عدل بنا شده و سالم‌ترین انتخابات در سطح جهان را داراست ولی برخی از جوانان و افراد می‌گویند به‌واسطه گرانی و تورم در انتخابات شرکت نکرده و رأی نمی‌دهم در حالی که برعکس برای حل مشکلات کشور باید رأی داد ولی به اشخاص درست باید رأی بدهیم.

وی اظهار کرد: دنیا به دو قطب تقسیم شده و  پایبند به هیچ حقوقی نیست، اما تبلیغات خود را براساس حقوق انجام می‌دهد. تبلیغات دشمن قوی است ولی ما نیز باید دروغ‌های لیبرال دموکراسی را برای فرزندان و جوانان خود افشا کنیم.

عبادی گفت: به قول حاج قاسم سلیمانی، جمهوری اسلامی ایران حرم است و اگر این آسیب ببیند هیچ حرمی سالم نمی‌ماند، بنابراین فرصت زیادی باقی نیست و اگر می‌بینیم که تفکر انسانی دارد از بین می‌رود باید کاری انجام داد، چراکه کوچک‌ترین کوتاهی در برابر مسائل، گناه است.

روحیه جهادی در مجموعه تبلیغات اسلامی حاکم است

حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ابتدای سال ۱۴۰۳ یک بهار قرآنی برای مردم ایران رقم خورد، گفت: امیدواریم روش قرآنی در طول سال نیز ادامه پیدا کند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره عملیات وعده صادق فرمودند که موضوع اصلی در این عملیات اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است، بنابراین در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که گفتمان اسلام ناب، گفتمان زر و زور استکبار را به چالش کشیده است.

سالاری با بیان اینکه روحیه جهادی در مجموعه تبلیغات اسلامی حاکم است، اظهار کرد: باید قدرت رسانه‌ای، فرهنگی و سبک زندگی این قدرت نیز نشان داده شود، سیر حرکتی مجموعه‌های وابسته به تبلیغات اسلامی در جهاد تبیین بر مدار طاغوت‌ستیزی است.

انتهای پیام
captcha