حمایت دانشجویان دانشگاه شیراز از اعتراضات ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا
کد خبر: 4212575
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴

حمایت دانشجویان دانشگاه شیراز از اعتراضات ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا

در پی حرکت و تجمعات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا، بسیج اساتید و دانشجویان دانشگاه شیراز بیانیه‌ای در حمایت از این حرکت به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی منتشر کردند.

بیانیهبه گزارش ایکنا از فارس، در پی حرکت و تجمعات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا، بسیج اساتید و دانشجویان دانشگاه شیراز بیانیه‌ای در حمایت از این حرکت به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی منتشر کردند. در این بیانیه آمده است:

«بسم الله قاصم الجبارین

قریب به هفت ماه از شروع فصل جدید جنایات رژیم صهیونیستی بر مردم بی‌گناه فلسطين می‌گذرد؛ این ملت مظلوم که 75 سال است تحت شکنجه، کشتار و وحشی‌گری رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی قرار دارند.

با شهادت حدود 40 هزار زن، مرد و کودک فلسطینی، جهان با خوی خبیث و سراپا رذالت رژیم صهیونیستی آشنا شده است. اکنون در سراسر جهان و حتی دانشگاه‌های آمریکا، نوای آزادی فلسطین و توقف کشتار و نسل‌کشی مردم فلسطین به گوش می‌رسد.

اینک، در این لحظه تاریخ‌ساز و در زمانی که تمام دنیا، پوشالی بودن آزادی و دموکراسی غربی را با حمایت بی‌دریغ از رژیم صهیونیستی و سرکوب وحشیانه دانشجویان خواهان آزادی فلسطین در جلوی چشم خود می‌بیند، ما اساتید و دانشجویان دانشگاه شیراز، ضمن محکوم کردن چندباره جنایات رژیم صهیونیستی، همبستگی عمیق خود را با دانشگاهیان بیدار و آزاده کشور آمریکا ابراز کرده و اعلام می‌داریم هدف و راه مقدس شما امروز قلوب مردم جهان را تسخیر کرده و نشان داده که مسئله فلسطین، متعلق به همه آزادگان جهان است.

همچنين از اساتيد و دانشجويان ديگر دانشگاه‌های ايران و دانشگاهيان کشورهای اسلامی و غير اسلامی خواستاریم تا در ادامه این حرکت شجاعانه، موضع خود را در قبال فلسطین مستحکم‌تر و با صدای هرچه رساتر بیان و ابراز دارند و همچنين از دولت‌های خود قطع شریان‌های اقتصادی و سیاسی این رژیم ناپاک را خواستار شوند. علاوه بر این، از دولت و وزارت خارجه خواستاریم تا پشتیبانی اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های ایران، از این حرکت رهایی‌بخش دانشگاه‌های آمریکا را با کمک دیپلماسی فعال خود، به گوش این دانشجويان و تمامی جهانیان برسانند.»

انتهای پیام
captcha