دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4212685
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۶

دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد از برگزاری دومین رویداد «جایزه جوانی جمعیت» در هفت بخش در این استان خبر داد.

مهدیه‌السادات حسینی‌مطلق، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد؛ مهدیه‌السادات حسینی‌مطلق، دبیر رویداد جایزه جوانی جمعیت در استان یزد با اشاره به برگزاری دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در این استان گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، نخبگان، سازمان‌های مردم نهاد، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، دستگاه‌های اجرایی و مدیران برگزار می‌شود.  
 
وی با بیان اینکه دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت به صورت همزمان اما مجزا در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود، افزود: متقاضیان برای شرکت در سطح ملی این رویداد تا دهم اردیبهشت ماه فرصت دارند به وبگاه jameyat.ir  مراجعه و ثبت‌نام کنند.  
 
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد با بیان اینکه شرکت همزمان در هر دو سطح ملی و استانی امکان‌پذیر است، ادامه داد: متقاضیان برای شرکت در رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت تا 15 اردیبهشت ماه با مراجعه به وبگاه دفتر امور زنان و خانواده به آدرس «http://Banovan.ostanyazd.ir» و کانال حسنه ماندگار در پیام رسان ایتا به آدرس «hasaneh_mandegar» نسبت به دریافت فرم و ارسال مستندات در وبگاه اقدام کنند.  
 
دبیر رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در استان یزد گفت: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می‌توانند با شماره تماس 03531112212 تماس بگیرند.  
انتهای پیام
captcha