شوراهای اسلامی تجلی زیبای مردم‌سالاری دینی ‌در ایران است
کد خبر: 4212688
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۳

شوراهای اسلامی تجلی زیبای مردم‌سالاری دینی ‌در ایران است

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا تجلی زیبایی از مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی و محلی برای خدمت صادقانه به مردم است.

محمدرضا عظیمی‌زاده، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا عظیمی‌زاده، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد در پیامی نهم اردیبهشت‌ماه روز ملی شوراها را تبریک گفت.
 
وی در این پیام آورده است:
 
«نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها سالروز رویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. ‌شوراهای اسلامی شهر و روستا تجلی زیبایی از مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی و محلی برای خدمت صادقانه به مردم است و نقش بی‌بدیل شوراها در عمران و آبادانی کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و نهاد شورا که رهبر فرزانه انقلاب آن را نهادی اصیل خوانده‌اند و شالوده آن ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلام دارد در واقع به فرآیند واگذاری امور به مردم عینیت بخشید و به برکت این اتفاق نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود دو چندان شد.
 
اینجانب ضمن تبریک نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها، از زحمات و خدمات همه دست‌اندرکاران و اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان یزد ‌صمیمانه قدردانی کرده و توفیق روزافزون آنها را در انجام رسالت خطیرشان در راه تحقق جامعه شهروند مدار و خدمات خالصانه به مردم شریف استان از درگاه خداوند متعال خواستارم.»
انتهای پیام
captcha