برنامه‌های اربعین حسینی در کرمانشاه تشریح شد
کد خبر: 1344874
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۵

برنامه‌های اربعین حسینی در کرمانشاه تشریح شد

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه برنامه‌های اربعین حسینی را در این شهر تشریح کرد.


حجت‌الاسلام حجت‌الله فاضلی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، برنامه‌های اربعین حسینی را در این شهر تشریح کرد و گفت: تاکنون در خصوص برگزاری برنامه‌های اربعین حسینی در کرمانشاه سه نشست هماهنگی با ادارات و مسئولان هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان شهرستان برگزار کرده‌ایم که عصر پنجشنبه، 28 آذر نیز در این باره نشستی در خصوص انتخاب مداحان و تأیید مرثیه‌سرایی و مناسبت‌سنجی اشعار در خصوص اربعین حسینی برگزار شد.



وی افزود: هماهنگی با تمامی هیئت‌های مذهبی و حرکت هماهنگ دستجات عزاداری از درب مسجد جامع در صبح روز دوشنبه، 2 دی همزمان با اربعین حسینی از دیگر برنامه‌های این روز در کرمانشاه است.



حجت‌الاسلام فاضلی تصریح کرد: برنامه اربعین حسینی صبح روز یاد شده به‌صورت هماهنگ از درب مسجد جامع با قرائت قرآن کریم و زیارت اربعین آغاز می‌شود که این برنامه با هماهنگی صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در سراسر کشور پخش می‌شود.



وی در تشریح دیگر برنامه‌های اربعین حسینی در کرمانشاه اظهار کرد: سخنرانی و اقامه نماز ظهر اربعین به امامت آیت‌الله علما، امام جمعه کرمانشاه جزئی دیگر از برنامه‌های یاد شده است.



حجت‌الاسلام فاضلی در پایان نحوه اطلاع‌رسانی از برنامه‌های یاد شده را به‌صورت زیرنویس و پخش از صدا و سیمای مرکز کرمانشاه اعلام کرد.

captcha