برگزاری بیش از ۲۱ گفتمان دینی در قصرشیرین
کد خبر: 1446663
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
در شش ماه نخست سال‌ صورت گرفت؛

برگزاری بیش از ۲۱ گفتمان دینی در قصرشیرین

گروه اجتماعی: کارشناس فرهنگی و دبیر اجرایی گفتمان‌های دینی تبلغیات اسلامی قصرشیرین از برگزاری بیش از ۲۱ گفتمان دینی در این شهرستان در نیمه نخست سال خبر داد.

مهین ستمدیده، کارشناس فرهنگی و دبیر اجرایی گفتمان‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی قصرشیرین در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، با بیان این‌که در شش ماه نخست امسال بیش از 21 گفتمان دینی در شهرستان قصرشیرین برگزار شده است، گفت: این گفتمان‌‌ها متناسب با نیازهای‌ فرهنگی، ذهنی و فکری مخاطبان برگزار شده‌اند.

وی افزود: برگزاری این تعداد گفتمان دینی با موضوع‌های بصیرت ‌دینی و سیاسی، تهاجم‌ فرهنگی و جنگ‌ نرم، بیداری‌ اسلامی جوانان و ولایت‌پذیری، نقش ولایت‌ فقیه در انسجام دینی و اتحاد‌ ملی، ولایتمداری و بصیرت، احکام، قرآن‌‌شناسی، نمازشناسی، عفاف و حجاب، مضرات ماهواره، شناخت وهابیت، نام سال، پیشگیری از اعتیاد، فاطمه‌شناسی و جنگ نرم بوده است.

ستمدیده با اشاره به برگزاری گفتمان‌های دینی به‌صورت همایشی و کارگاهی تصریح کرد: گفتمان‌های یادشده با حضور کارشناسان و مبلغان دینی مجرب برگزار شده‌اند.

دبیر اجرایی گفتمان‌های دینی‌ تبلیغات اسلامی قصرشیرین برگزاری گفتمان‌های دینی را با هدف ارتقای فرهنگ دینی و تقویت آموزه‌های مبانی‌ دینی، فکری و بصیرت‌افزایی دانست.

این کارشناس دینی در پایان گفت: این گفتمان‌ها در مراکز آموزشی، مساجد، کانون‌های دینی و مؤسسات قرآنی و فرهنگی شهرستان قصرشیرین برگزار شده و بیش از 1100 نفر نیز شرکت‌کننده داشته است.

captcha