مسابقات نورالهدای 7 در قصرشیرین برگزار می‌شود
کد خبر: 1456459
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
در راستای گسترش فرهنگ غنی قرآن؛

مسابقات نورالهدای 7 در قصرشیرین برگزار می‌شود

گروه فعالیت قرآنی: کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قصرشیرین گفت: در راستای ترویج فرهنگ غنی قرآن کریم، هفتمین دوره از مسابقات نورالهدای 7 در این شهرستان برگزار می‌شود.

مهین ستمدیده، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی قصرشیرین در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، گفت: در راستای ترویج و گسترش فرهنگ غنی قرآن کریم و آشنایی اقشار مختلف مردم با مفاهیم و تفسیر قرآن و جهت اجرای منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تدبر در آیات قرآن، هفتمین دوره از مسابقات تفسیر قرآن کریم در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: ثبت نام این مسابقه از طریق سامانه مسابقه از 5 تا 31 شهریورماه در دو رشته بخش یک جزء(جزء 21) و سه جزء(اجزاء 21، 22 و 23) انجام شده است.

ستمدیده تصریح کرد: تاریخ برگزاری آزمون این مسابقه صبح روز جمعه، 30 آبان‌ماه سال جاری رأس ساعت 8 و شروع فرآیند آزمون نیز در حوز‌ه‌های منتخب شهرستان است.

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی قصرشیرین اظهار کرد: منبع آزمون کتاب «تفسیر نمونه» اثر آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی و نوع آزمون نیز تستی چهارگزینه‌ای است.

ستمدیده در پایان اظهار کرد: داوطلبان از 20 تا 28 آبان‌ماه سال جاری می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه از طریق مؤسسات قرآنی و یا اتحادیه‌های مؤسسات قرآنی استان محل سکونت خود اقدام کنند.

captcha