معرفی شخصيت‌های تازه‌مسلمان در نمايشگاه قرآن كريم
کد خبر: 2371243
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۸

معرفی شخصيت‌های تازه‌مسلمان در نمايشگاه قرآن كريم

گروه بين‌الملل: شخصيت‌های برجسته‌ای كه در سراسر جهان به دين مبين اسلام مشرف شده‌اند، در بخش تازه‌ مسلمان‌ها كه امسال برای اولين بار در نمايشگاه بين‌المللی قرآن داير شده‌ است، به بازديدكنندگان معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، بخش تازه مسلمان‌های نمايشگاه بين‌المللی قرآن، با ارائه تابلو مقاله‌هايی شخصيت‌های معروف و تأثيرگذاری را كه به دين اسلام و مذهب تشيع مشرف شده‌اند را معرفی می‌كند.
در اين تابلو مقاله‌ها ضمن معرفی اين تازه مسلمانان، داستان‌های شيرين و جذاب چگونگی مشرف شدن آن‌ها به دين اسلام نيز ارائه شده كه با توضيحات تكميلی مسئولان غرفه سبب جذب بازديدكنندگان فراوان به غرفه تازه مسلمان‌ها شده است.
«فرانك ريبری»، بازيكن مطرح فوتبال فرانسه، «محمد علی كلی»، بوكسور آمريكايی، پروفسور «گری لگنهاوزن»، فيلسوف آمريكايی، «علی الشغيبی»، مشاور پادشاه سابق عربستان و «ادواردو آنيلی»، پسر ميليارد معروف ايتاليايی از جمله كسانی هستند كه داستان زيبای تشرفشان به دين اسلام در اين بخش ارائه شده است.
در بخش ديگر غرفه تازه‌ مسلمان‌ها، تابلو مقاله‌هايی در معرفی مبلغين مطرح اسلام از جمله حجت الاسلام محسن قرائتی، سيد حسن نصرالله، حجت الاسلام والمسلمين علی مزاری و آيت‌الله سيستانی ارائه شده كه بازديدكنندگان را با گوشه‌ای از فعاليت‌های اين مبلغين آشنا می‌كند.
عرضه كتاب‌هايی مانند انقلاب ما صادر شد، هديه مسيح، در طلب راه راست، سيدموسی صدر و مشق‌های مشرقی در مورد زندگينامه تازه‌مسلمانان، مبلغان و فعاليت‌های تبليغی و ارائه فلش‌كارت‌هايی با عنوان‌های «من يك محجبه‌ام»، «ولايت فقيه» و «ما نجنگيديم، دفاع كرديم» در بخش ديگری از غرفه تازه مسلمان انجام می‌شود.
غرفه تازه مسلمان نمايشگاه بين‌المللی قرآن بخشی برای برگزاری نشست‌هايی با حضور تازه مسلمانان و مبلغين نيز تعبيه كرده است كه در روزهای آتی ميزبان نشست‌ها و جلسات پرسش و پاسخ برای معرفی بيشتر و بهتر تازه‌مسلمانان و مبلغين دين اسلام و فعاليت‌هايشان می‌پردازد.
يادآور می‌شود بيستمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم امسال با برگزاری بخش‌های متنوع از 26 تيرماه تا 24 مردادماه جاری، هر روز از ساعت 17 تا 24 و در روزهای تعطيل از ساعت 14 تا 24 پذيرای عموم مردم است.
captcha