يهوديان جهان از جناياتی كه به نام آن‌ها انجام می‌شود، احساس حقارت می‌كنند
کد خبر: 2451286
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۷

يهوديان جهان از جناياتی كه به نام آن‌ها انجام می‌شود، احساس حقارت می‌كنند

گروه بين‌الملل: سخنگوی سازمان اتحاد يهوديان ضد صهيونيسم اعلام كرد: يهوديان سراسر جهان از جناياتی كه به نام آن‌ها از سوی صهيونيست‌ها در حال انجام است، احساس حقارت می‌كنند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران‌(ايكنا) به نقل از شبكه تلويزيونی «Press TV»، خاخام «‌يسروئل داويد ويس»، سخنگوی سازمان اتحاد يهوديان ضدصهيونيسم موسوم به «ناتوری كارتا» در جمع تظاهرات‌كنندگان نيويوركی كه در اعتراض به حمله رژيم صهيونيستی به غزه به خيابان‌ها آمدند، به بيان اين مطلب پرداخت.
وی تأكيد كرد: اشغال فلسطين و ريختن خون انسان‌های بی‌گناه در غزه شورش در برابر خدا است و قلب همه يهوديان جهان برای مردم غزه می‌گريد.
هزاران نفر از مردم شهر نيويورك در اعتراض به ادامه حملات اسرائيل به غزه و كشتار غيرنظاميان در اين منطقه در ميدان تايمز تجمع كردند و توقف حملات هوايی اسرائيل و خونريزی در سرزمين‌های فلسطين را خواستار شدند.
رژيم اسرائيل از روز چهارشنبه، 24 آبان‌ماه، 1350 بار غزه را هدف حملات خود قرار داده كه در اثر آن بيش از 90 فلسطينی كشته و بيش از 700 نفر نيز زخمی و مجروح شده‌اند.
«جيكوب لوين»، يكی از تظاهرات‌كنندگان نيويوركی گفت: اسرائيل غزه را با خيال آسوده بمباران می‌كند زيرا ايالات متحده مجوز اين كار را به اين رژيم داده است.
وی افزود: آمريكا تروريست واقعی است زيرا تا زمانی كه به حمايت بدون قيد و شرط خود از اسرائيل ادامه می‌دهد، رژيم اسرائيل به راحتی به كشتار فلسطينيان می‌پردازد.
captcha