حمایت جنبش یهودی ضدصهیونیسم از فلسطین
کد خبر: 3866506
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

حمایت جنبش یهودی ضدصهیونیسم از فلسطین

گروه بین‌الملل ــ «الحنان لاکس»، رئیس‌ هیئت‌ جنبش یهودی «ناتوری کارتا»، که گرایش ضدصهیونیستی دارد، ضمن بازدید از شهرداری «الخلیل» در کرانه باختری، تأکید کرد: این سازمان آماده همکاری با فلسطینیان برای مقابله با اشغالگری اسرائیل است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری روسیا الیوم، اداره شهرداری الخلیل از هیئتی از جنبش یهودی «ناتوری کارتا» استقبال کرد که شامل گروهی از فعالان و مدافعان حقوق بشر این سازمان بودند.  

الحنان لاکس، رئیس این هیئت، در این باره گفت: این بازدید با هدف تأکید بر روابط برادری میان اعضای این جنبش و ملت فلسطین صورت گرفته و پیامی علیه صهیونیسم یهودستیز است.

وی در ادامه بر ضرورت همکاری با فلسطینیان در برابر اشغالگری اسرائیل تأکید کرد.

طی این بازدید، دفاع از فلسطینی بودن منزل خانواده «البکری» در محله «تل الرمیدة» شهر الخلیل و سکونت آن‌ها در این منزل پس از اخراج شهرک‌نشینان، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دادگاه مرکزی اسرائیل در قدس، دوشنبه، دوم دی‌ماه، تحت فشار سازمان ملل حکم اخراج شهرک‌نشینان از این منزل را تصویب و درخواست تجدیدنظر در این حکم را رد کرد.

منزل خانواده البکری در محله «تل الرمیده» در شهر الخلیل واقع شده است. شهرک‌نشینان طی انتفاضه دوم، پس از یک سلسله حملات مداوم به زکریا البکری و همسرش منزل آنها را اشغال کرده و به تصرف در آوردند.

یادآوری می‌شود، جنبش «ناتوری کارتا» در قرن 20 میلادی و بعد از آنکه تعدادی از یهودیان دریافتند که تئوریسین‌های صهیونیست قصد اشغال سرزمین فلسطین را دارند، شکل گرفت.

انتهای پیام
captcha