صهیونیسم جهانی سعی در به حاشیه کشاندن مسلمانان دارد
کد خبر: 2723731
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵

صهیونیسم جهانی سعی در به حاشیه کشاندن مسلمانان دارد

گروه اجتماعی: رئیس اداره ارشاد کنگاور حرکت شرم‌آور و دین‌ستیز نشریه معلوم‌الحال فرانسوی در بازنشر کاریکاتور موهن علیه رسول مهر و رحمت، پیامبر اعظم(ص) را در راستای تدوین فاز جدید پروژه اسلام‌ستیزی دانست و گفت: صهیونیسم جهانی سعی در به حاشیه کشاندن مسلمانان دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، علی کرمی‌چمه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگاور صبح امروز، 28 دی ‌در جمع فعالان فرهنگی این شهرستان، با محکوم کردن حرکت شرم‌آور و دین‌ستیز نشریه معلوم‌الحال فرانسوی در بازنشر کاریکاتور موهن علیه رسول مهر و رحمت، پیامبر اعظم(ص) گفت: برخی کشورهای غربی به پشتوانه پوشالین امپریالیسم و صهیونیسم بین‌الملل، سعی در کم کردن نورلایزال اسلام را دارند.

وی افزود: امر مذکور در مسیر تدوین فاز جدید پروژه اسلام‌ستیزی است و باید گفت که صهیونیسم جهانی سعی در به حاشیه کشاندن مسلمانان را دارد.

این مسئول تصریح کرد: در این برهه، حفظ وحدت از مهم‌ترین عوامل مبارزه علیه استکبار جهانی است چنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص بر حفظ وحدت مردان و زنان مسلمان تأکید دارند.

کرمی در پایان اظهار کرد: همه ملت‌های آزاده جهان به‌خصوص مسلمانان باید با حفظ وحدت همچنین محکوم کردن این اهانت صدای اعتراض خود را به گوش جهانیان برسانند.

captcha