آغاز فجر ۳۶ در جوار بارگاه منور رضوی
کد خبر: 2792689
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰

آغاز فجر ۳۶ در جوار بارگاه منور رضوی

گروه سیاسی: سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی صبح امروز، همزمان با سراسر کشور با نواختن زنگ انقلاب در جوار حرم رضوی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی، صبح امروز، 12 بهمن‌ماه با نواختن زنگ انقلاب در مشهد همزمان با سراسر کشور، جانی دوباره گرفت.

آحاد مردم مشهد از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان، جانبازان و ایثارگران، فرماندهان ارتش و سپاه، خانواده نیروی انتظامی و شهروندان شهر مشهد، با برگزاری اجتماع بزرگی در میدان شهدا این شهر، آغاز فجر 36 را گرامی داشتند.

دانش‌آموزان و دانشجویان با سر دادن شعارهایی همچون درود بر امام راحل ما، رهبر پرتوان ما، زنده باد و استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، پایبندی خود را به آرمان‌های امام راحل(ره) نشان داده و از دشمنان انقلاب اسلامی بیزاری جستند.

در این مراسم همچنین، علاوه بر نواختن سرودهای انقلابی توسط لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه(ع)، گروه سرود 1357 نفری دانش‌آموزی به اجرای سرود «خمینی ای امام» پرداختند.

مسئولان شهری و استانی از جمله علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی، علی‌محمد گلستانی‌فر، فرماندار مشهد، عابدین عابدی‌مقدم، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در این اجتماع حضور داشتند.

در پایان نیز مسئولان، ماکت هواپیمای امام خمینی(ره) را به صورت نمادین گلباران کرده و از اطلس جامع زندگینامه امام راحل(ره) رونمایی شد.

captcha