برگزاری ۱۲۰ گفتمان دینی انقلاب اسلامی ویژه دهه فجر در قروه
کد خبر: 2818023
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶

برگزاری ۱۲۰ گفتمان دینی انقلاب اسلامی ویژه دهه فجر در قروه

گروه اجتماعی: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه از برگزاری ۱۲۰ گفتمان دینی در مدارس سطح شهرستان قروه در ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن رهبر، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر۱۲۰ گفتمان دینی با حضور مبلغان اعزامی، روحانیون مستقر و هجرت و با موضوع انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس این شهرستان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه گفتمان‌های دینی به شیوه پرسش و پاسخ برگزار می‌شود، افزود: تاکنون این شیوه با استقبال گسترده و خوبی از سوی دانش‌آموزان روبرو بوده است.
حجت‌الاسلام رهبر بیان کرد: شناخت بیش از پیش جوانان در مورد وقایع انقلاب اسلامی و تبیین اهداف شهدای انقلاب و ... از جمله اهداف برگزاری این گفتمان‌ها است.
وی با اشاره به سایر اهداف برگزاری گفتمان های دینی عنوان کرد: آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با انقلاب اسلامی ایران، شناخت شخصیت امام خمینی(ره) رهبر انقلاب اسلامی ایران و آشنایی با پیامدها و آثار انقلاب اسلامی در بیداری جهان اسلام از دیگر اهداف این گفتمان‌های دینی است.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه یادآور شد: علاوه بر برگزاری ۱۲۰ گفتمان دینی در مدارس، سه گفتمان دینی نیز در دانشگاه‌های شهرستان قروه با موضوع انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

captcha