آزمون کتبی مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
کد خبر: 3461284
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

آزمون کتبی مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: آزمون کتبی مسابقات قرآن و عترت اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی روزگذشته، ۲۵ آذرماه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) بیست و یکمین دوره آزمون کتبی مسابقات قرآن و عترت اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، ساعت 10 صبح روزگذشته 25 آذرماه به طور همزمان  در تمامی واحد‌ها و مراکز آموزشی این دانشگاه برگزار شد.
براساس این گزارش، این مسابقات که با مشارکت بیش از 150 هزار نفر از دانشجویان و اعضای هیئت علمی همراه بود در رشته‌های تفسیر قرآن کریم، زندگانی چهارده معصوم (ع)، حفظ و ترجمه زیارت عاشورا و جامعه کبیره، نماز، ترجمه قرآن کریم  به زبان انگلیسی، احکام آقایان، احکام بانوان، زندگانی پیامبر اکرم(ص)، ترجمه قرآن کریم (فارسی) و آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه برگزار شد.
بنابر این گزارش، ثبت نام این دوره مسابقات 10 مهر‌ماه در واحد‌های دانشگاهی توسط دفاتر فرهنگ اسلامی کانون‌های قرآن و عترت با همکاری دیگر بخش‌های دانشگاه انجام شده است. سه نفر اول در هر رشته به جشنواره ملی دانشجویان معرفی می‌شوند.
گزارش ایکنا حاکی است، نتایج اولیه و امتیاز داوطلبان آزمون کتبی بیست و یکمین دوره مسابقات دانشگاه آزاد اسلامی 25 دی‌ماه اعلام خواهد شد.
بر‌اساس آیین‌نامه جامع قرآن و عترت در واحد جامع و بسیار بزرگ به پنج نفر اول و در دیگر واحد‌ها به سه نفر اول علاوه بر امتیازات عمومی هدایایی اهدا خواهد شد.

captcha