اعلام نتایج سومین فراخوان جذب مدرس انس با قرآن دانشگاه آزاد
کد خبر: 4160153
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰

اعلام نتایج سومین فراخوان جذب مدرس انس با قرآن دانشگاه آزاد

نتایج آزمون کتبی سومین فراخوان جذب مدرس انس با قرآن کریم دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش ایکنا، نتایج آزمون کتبی سومین فراخوان جذب مدرس انس با قرآن کریم از سوی اداره‌کل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

این فهرست شامل اسامی قبول‌شدگانی است که واجد شرایط بوده‌اند. اسامی متقاضیانی که معاف از آزمون کتبی بوده‌اند به این معنی که متقاضیانی که قبلا مجوز تدریس داشته‌اند و اکنون اعتبار آن پایان یافته و ائمه جماعات واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی که قرارداد معتبر دارند در این فهرست وجود ندارد.

طبق جدول زمان‌بندی استانی، جهت برگزاری آزمون شفاهی در مرداد و شهریور ۱۴۰۲، با ثبت‌نام‌کنندگان واجد شرایط، از سوی اداره‌کل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی تماس گرفته خواهد شد و واجدان شرایط نیاز به انجام اقدام خاصی ندارند.

منابع آزمون شفاهی این دوره کتاب‌های «حلیةالقرآن» سطح ۱ و ۲، تألیف: موسوی‌بلده، ناشر احیاء کتاب، «روانخوانی و تجوید قرآن کریم»، تألیف حبیبی و شهیدی، ناشر، سازمان تبلیغات اسلامی، «آموزش قرائت قرآن کریم»، تألیف، هیئت محققان، ناشر، پژوهشکده قرآن و عترت و «خودآموز زبان وحی»، تألیف وحیدی‌مهر، ناشر هماذر است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی اداره کل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی یا نشانی اینترنتی https://iau.nahad.ir/quran مراجعه کنند.

یادآور می‌شود بر اساس آیین‌نامه ۷۷/۷۷۲/ص مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۱، درس انس با قرآن کریم یک واحد درسی است که در ۱۶ جلسه دوساعته برگزار خواهد شد و حداکثر ظرفیت کلاس باید ۲۵ نفر باشد. همچنین بر اساس ابلاغ شماره ۲۵۴۲۸//ص مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ مسئولیت برنامه‌ریزی، نظارت بر چگونگی ارائه درس از جهت رعایت ضوابط و نظم، ظرفیت کلاس، شیوه تدریس، ارزیابی مدرسان و ... بر عهده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد‌های دانشگاهی است.

اسامی قبول‌شدگان آزمون کتبی آزمون درس انس با قرآن کریم دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha