جزئیات «ضیافت اندیشه استادان» در دانشگاه آزاد چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4146803
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

جزئیات «ضیافت اندیشه استادان» در دانشگاه آزاد چهارمحال‌وبختیاری

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری از برپایی یازدهمین دوره «ضیافت اندیشه استادان» با حضور 100 نفر از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا قاسمی‌نژاد، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به برنامه‌ریزی جهت برپایی یازدهمین دوره «ضیافت اندیشه استادان» ویژه اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال وبختیاری، اظهار کرد: این دوره در حوزه‌های «تعلیم و تربیت»، «با خانواده تا بهشت، سبک زندگی» و «هویت‌شناسی و تعامل با نسل z»  و با حضور اساتید کشوری این طرح در طی یک دوره سه روزه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح با حضور بالغ بر 100 نفر از مدرسان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان طی روزهای 22 تا 24 خردادماه در جلسات ظهر و عصر در سالن شهید سلیمانی دانشگاه آزاد شهرکرد برگزار می‌شود.

قاسمی‌نژاد افزایش توانمندی و مهارت اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد و خانواده آنان در حوزه سبک زندگی و خانواده را از جمله اهداف طرح ضیافت اندیشه خواند و افزود: همچنین، این اساتید در خصوص شیوه تعامل و برقراری ارتباط با جوانان نسل «زد» یا نسل «نت» توانمند می‌شوند، نسلی که از کودکی با فضای مجازی عجین بوده و توانسته‌ است پیشرفت اینترنت و سایر ابزارهای هوشمند دنیا را ببیند.

این مدرس حوزه و دانشگاه در استان تأکید کرد: توانمندسازی اساتید در این موضوعات باعث می‌شود که بتوانند رسالت‌های آموزشی و تربیتی خود را به نحو احسن انجام دهند و این آگاهی‌بخشی‌ها ابزاری باشد تا بتوانند در رسالت تعلیم و تربیت موفق‌تر باشند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: پیش‌نشست «همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی مقام معظم رهبری» نیز در روز دوشنبه 22 خردادماه با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از دیگر برنامه‌های پیش‌رو است.

انتهای پیام
captcha