برگزاری دومین پویش کتابخوانی «گوهر مکنون» در کردستان
کد خبر: 4155351
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷

برگزاری دومین پویش کتابخوانی «گوهر مکنون» در کردستان

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان از برگزاری دومین پویش کتابخوانی «گوهر مکنون» در کردستان خبر داد و گفت: این پویش با محوریت «غدیر آخرین جایگاه اعلام عمومی» برگزار می‌شود.

پوستر پویش ملی گوهر مکنون

حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرج‌الله، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: اداره کل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت عید سعید غدیر دومین پویش کتابخوانی کشوری «گوهر مکنون» را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شرکت در این پویش برای عموم آزاد است، افزود: متقاضیان از 13 الی 31 تیر 1402 فرصت دارند تا در این پویش ملی شرکت کنند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان با اشاره به برگزاری این پویش با محوریت «غدیر آخرین جایگاه اعلام عمومی» بیان کرد: شرکت‌کنندگان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت iau.nahad.ir مراجعه کنند.

به جوایز این پویش اشاره کرد و یادآور شد: 30 نفر از شرکت‌کنندگان و دو نفر از اعضای دفتر نهاد در پویش هر نفر 5 میلیون ریال و 40 نفر از دانشجویان برگزیده تخفیف ویژه شهریه تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha