برگزاری جلسات آموزشی و آزمون‌های طبقه‌بندی ویژه اعضای تیم ملی قرآن
کد خبر: 3470593
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸

برگزاری جلسات آموزشی و آزمون‌های طبقه‌بندی ویژه اعضای تیم ملی قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول کمیته طرح و برنامه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن اظهار کرد: جلسات آموزشی و آزمون‌های طبقه‌بندی خاصی برای اعضای تیم ملی قرآن برگزار می‌شود.

داود تک‌فلاح، مسئول کمیته طرح و برنامه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره ایجاد تیم ملی قرآن در کشور با بیان اینکه در واقع تیم ملی قرآن چیزی خارج از سطح‌بندی شرکت‌کنندگان مسابقات قرآن نیست، عنوان کرد: اعضای تیم ملی قرآن در واقع ممتازین مسابقات قرآن هستند که در قالب دوره‌های مختلف، آموزش‌های لازم را می‌بینند.
وی افزود: برای تشکیل تیم ملی قرآن، آزمون‌های طبقه‌بندی شده ویژه ممتازین مسابقات کشوری قرآن برگزار می‌شود و همچنین جلسات آموزشی متعددی برای این ممتازین برگزار می‌شود تا آمادگی کامل برای حضور در تیم ملی قرآنی را داشته باشند.
مسئول کمیته طرح و برنامه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور ادامه داد: همچنین کمیته بین‌الملل ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و بنا است در یک کارگروه مشترک که با همکاری کمیته طرح و برنامه و کمیته فنی و کمیته بین‌الملل برگزار می‌شود راهکاری را پیش‌بینی کنند تا مشخص شود که باید چه آموزش‌هایی برای گروه هدف خود که ممتازین مسابقات قرآن هستند، داشته باشیم تا این افراد که در واقع اعضای تیم ملی قرآنی هستند به سطح استانداردهای لازم برسند.
تک‌فلاح در ادامه گفت: با توجه به اینکه امسال سال اول تشکیل تیم ملی قرآن است، امیدواریم بتوانیم تا پایان سال این کار را به انجام برسانیم. البته سطح‌بندی‌ها انجام شده و تاریخ آزمون‌هایی که برای ممتازین مسابقات قرآن برگزار می‌شود نیز تعیین شده است.
captcha