تصاویری از پنجمین جلسه دوره آموزش عالی قاریان ممتاز جوان
کد خبر: 4181082
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

تصاویری از پنجمین جلسه دوره آموزش عالی قاریان ممتاز جوان

پنجمین جلسه از دوره آموزش عالی قاریان ممتاز جوان طی 17 تا 19 آبان از سوی شورای عالی قرآن برگزار شد.

پنجمین جلسه از دوره آموزش عالی قاریان ممتاز جوان برگزار شد

به گزارش ایکنا، پنجمین جلسه از دوره آموزش عالی قاریان ممتاز جوان، از ۱۷ تا ۱۹ آبان‌ماه برگزار شد.

مدتی است که دوره آموزش عالی قاریان ممتاز قرآن کریم و بین‌المللی جوان(سطح ب)، در راستای ارتقای سطح مهارت و دانش نظری تعدادی از قاریان مستعد و ممتاز کشور طراحی و اجرا می‌شود.


بیشتر بخوانید: 


این دوره با اهدافی ازجمله جهش در عرصه تلاوت حرفه‌ای قرآن در جمهوری اسلامی ایران، کادرسازی و ایجاد عقبه مطمئن از قاریان ممتاز و دارای سبک‌های اصیل و بدیع، جریان‌سازی قرآنی در سطح بین‌الملل و تثبیت جایگاه ایران به عنوان پیشتاز عرصه قرائت در جهان اسلام، تقویت ارتباط و تعامل با قاریان ممتاز و رصد مستمر فعالیت‌های ایشان و تولید تلاوت‌های اثرگذار برای پخش از شبکه‌های صدا و سیما و انتشار در فضای مجازی راه‌ندازی شده است.

دوره مذکور یک نوبت در ماه و به مدت یک شبانه‌روز برگزار خواهد شد. تکالیفی هم برای اعضا در فواصل بین دوره‌ها در نظر گرفته می‌شود. اجرای تلاوت، نقد و تحلیل و کارشناسی تلاوت‌ها، طرح مسائل تخصصی دانشی و عملی در حوزه‌های فنی، آشنایی با مباحث اخلاق حرفه‌ای و اخلاق اسلامی و… در دستور کار این دوره قرار خواهد داشت.

اسامی اعضای تیم ملی قاریان جمهوری اسلامی ایران (سطح ب) که از نظر سنی، دارای سن حدود ٣٠ سال و کمتر از آن هستند، از این قرار است: امیرحسین رحمتی از گلستان، علیرضا بیژنی از خراسان رضوی، مسعود موحدی‌راد از خراسان رضوی، علیرضا عتیق‌زاده از زنجان، سیدمحمد حسینی‌پور از سمنان، سیدصادق مسلمی از مازندران، علی کبیری از مازندران، یونس شاهمرادی از تهران، امیرحسین انواری از یزد، سیدپارسا انگشتان از مازندران و سیدمحمدمهدی شیخ‌الاسلامی از همدان.

دوره آموزش عالی قاریان ممتاز و بین‌المللی جوان، توسط شورای عالی قرآن و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

گزارش تصویری پنجمین جلسه از دوره آموزش عالی قاریان ممتاز جوان از نظر می‌گذرد.

 
 
 
 
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha