اهميت اثرگذاری جوانان شایسته به‌دوراز نگاه‌های جناحی
کد خبر: 3788669
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶

اهميت اثرگذاری جوانان شایسته به‌دوراز نگاه‌های جناحی

گروه سياست و اقتصاد ــ امام‌جمعه قزوین گفت: می‌توانیم به‌گونه‌ای عمل کنیم كه جوانان و دانشمندان و مدیران شایسته به‌دور از نگاه‌های جناحی و سیاسی در کشور تأثیرگذار باشند، متأسفانه برخی از مسئولان دچار بیماری حزبی و جناحی شده‌اند و نمی‌توانند خادم مردم باشند.

اهميت اثرگذاری جوانان شایسته در كشور به‌دوراز نگاه‌های جناحی

به گزارش ایكنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی(ص) برگزار می‌شود، با تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س)، اظهار کرد: حضرت زهرا(س) می‌فرمایند خدای متعال اطاعت خاندان عصمت و طهارت(ع) را عامل نظم و انضباط جامعه دینی و متدینین قرار داده است.
آیت‌الله عابدینی گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب نبوی، علوی، حسنی و حسینی است، انقلاب اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) است و محبت امامان به مردم ما انگیزه حرکت و استقامت عطا کرد.
وی عنوان کرد: امروز رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همان فرزند حضرت فاطمه(س) است که مردم سوریه و عراق را نجات داد، به مردم یمن قوت بخشید، از مردم فلسطین و غزه حمایت کرد و زمینه صدور انقلاب و نشر معارف دین را فراهم آورد و این‌ها همه آثار بابرکت وجود نازنین حضرت فاطمه(س) است.
عابدينی گفت: می‌دانیم این حرکت ضربه سنگینی به رژیم در حال فروپاشی شاه وارد کرد و آمریکا و هم‌پیمانان پشتیبان شاه را مأیوس کرد و این را به‌خوبی در آن روز تماشا کردیم و این حرکت بر شجاعت مردم انقلابی افزود.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: امروز پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب، اگر هرکسی ازهر بخشی اینجا حاضر شود و به بیان دستاوردهای حوزه خود بپردازد وقت کم خواهد آورد و این نشان می‌دهد که این انقلاب بدین میزان فعالیت و دستاورد داشته است که قابل‌بیان نیست.
امام‌جمعه قزوین ابراز کرد: نظام انقلاب اسلامی که بدین حد توانمند است که می‌تواند فعالیت‌ها و دستاوردهای عظیمی داشته باشد و در عرصه‌های تکنولوژی توانسته دوست و دشمن را شگفت‌زده کند و موشک نقطه زن آن از کرمانشاه به سمت سوریه شلیک شود و فرماندهان داعشی را در اتاق جلساتشان مورد هدف قرار دهد، این نشان می‌دهد «ما می‌توانیم» صاحب اقتدار و عزت باشیم.
وی عنوان کرد: تا به امروز ثابت کرده‌ایم شعار «ما می‌توانیم» در حوزه‌های مختلف محقق شده است بنابراین می‌توانیم به‌گونه‌ای عمل کنیم که ذائقه مردم در چهل‌سالگی انقلاب تلخ نشود، جوانان و دانشمندان و مدیران شایسته به‌دوراز نگاه‌های جناحی و سیاسی می‌توانند در کشور تأثیرگذار باشند، متأسفانه برخی از مسئولان دچار بیماری حزبی و جناحی شده‌اند و نمی‌توانند خادم مردم باشند.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: در آستانه هر ۲۲ بهمن دشمن به دنبال ایجاد مشکل جدیدی برای کشور اقدام می‌کند تا مردم را از حضور در حماسه‌آفرینی این روز بزرگ مأیوس کند، اما ما برای حل مشکلات و خوشحال کردن دوستان خود باید حضور حماسی در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن داشته باشیم.
وی در پایان عنوان کرد: برای حمایت از انقلاب و ماندگاری آرمان‌های این نظام مقدس باید حضور گسترده در ۲۲ بهمن داشته باشیم، اگر بخواهیم طمع تلخ شکست را به استکبار جهانی بچشانیم باید ۲۲ بهمن امسال را باشکوه‌تر از هرسال برگزار کنیم و در این روز بزرگ نقش‌آفرین باشیم.

انتهای پیام

captcha