دفاع مقدس بستر جهش و خودباوری کشور را فراهم کرد
کد خبر: 3844918
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

دفاع مقدس بستر جهش و خودباوری کشور را فراهم کرد

گروه سیاست و اقتصاد- فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دفاع مقدس بستری برای جهش ما در تمام زمینه‌ها را فراهم کرد و خودباوری به ما داد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز، 3 مهرماه در همایش تبیین اصناف در دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه اصناف نیروی پشتیبان محکمی برای دفاع مقدس و انقلاب بودند، اظهار کرد: این قشر همچنان در تمامی تاریخ پشتوانه مالی و سبب تحکیم نهضت‌های دینی بودند.
وی افزود: در تاریخ اسلام حضرت خدیجه(س) پشتوانه مالی حکومت دینی پیامبر‌(ص) بودند و در دفاع مقدس هم تجار و بازاریان امام(ره) را پشتیبانی کردند.
سردار ریحانی با بیان جایگاه و نقش بی‌بدیل تجار و بازاریان در دفاع مقدس مقدس گفت: این قشر به لحاظ مالی در دفاع مقدس ایفای نقش کردند و در جبه‌ها حضور فعال داشتند.
فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه درادامه با اشاره به این ایام اظهار کرد: نهضت عاشورا سرچشمه و اساس دین و پایه حق‌طلبی و شروع تاریخی جهاد بر علیه ظالمان جهان بود.
وی گفت: امام‌حسین(ع) اعتقادات دین را زنده کرد و اساس پایه فرهنگی را گذاشتند و اگر امروز کشور ما در امنیت است براساس فرهنگ عاشورایی است.
سردار ریحانی تصریح کرد: باید از فرهنگ دفاع مقدس بهتر استفاده کنیم تا شتاب ما در تمام عرصه‌ها و بسترها بیشتر شود.
انتهای پیام

captcha