برگزاری کرسی‌های تلاوت و تجلیل از خانواده‌های قرآنی نزاجا
کد خبر: 3876533
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
همزمان با ایام دهه فجر انجام می‌شود؛

برگزاری کرسی‌های تلاوت و تجلیل از خانواده‌های قرآنی نزاجا

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ همزمان با ایام دهه فجر، برنامه‌هایی چون محافل قرآنی و مراسم تکریم و تجلیل از قهرمانان قرآنی نزاجا در یگان‌های مختلف این نیرو برگزار می‌شود.

محمدرضا کشتگر، مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن اشاره به برنامه‌های ایام دهه فجر، گفت: برپایی محفل انس با قرآن کریم، برگزاری مسابقات قرآن با محوریت حفظ و مفایم سوره مبارکه فجر و تکریم و تجلیل خانواده‌های قرآنی نیروی زمینی از جمله برنامه‌های ایام دهه فجر نیروی زمینی ارتش است.

وی با اشاره به پیش‌بینی برگزاری حدود 100 محفل قرآنی در یگان‌ها و مناطق این نیرو، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین ویژه برنامه‌های قرآنی نیروی زمینی، اعزام کاروان قرآنی به مناطق شرقی کشور بوده است که امسال با توجه به حجم بالای برنامه‌ها، این کاروان 24 بهمن‌ماه اعزام می‌شود تا در کنار برگزاری محافل قرآنی در مناطق و یگان‌های نزاجا در شرق کشور، در نقطه صفر مرزی و در پاسگاه‌های مرزبانی به اجرای محافل با حضور مرزبانان غیور بپردازند. این کاروان فعالیتش را از سال 78 تاکنون آغاز کرده است.

کشتگر اظهار کرد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی و حجم برنامه‌ها، کاروان قرآنی دیگری نیز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha