مرحوم آیت‌الله کریمی مجاهد راه خدا و مدافع قاطع انقلاب اسلامی بود
کد خبر: 3887911
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
مدیر حوزه‌های علمیه:

مرحوم آیت‌الله کریمی مجاهد راه خدا و مدافع قاطع انقلاب اسلامی بود

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در پیامی ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله کریمی، این عالم ربانی را از مجاهدان در راه خدا، از مدافعان قاطع انقلاب اسلامی و از یاران با وفای امام راحل و همراه وفادار رهبری دانست.

به گزارش ایکنا؛ متن پیام تسلیت آیت‌الله علیرضا اعرافی به مناسبت ارتحال آیت‌الله سیدجعفر کریمی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم مجاهد و یار وفادار امام راحل قدس سره الشریف و رهبری معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی حضرت آیت‌الله آقای حاج سید‌جعفر کریمی طاب ثراه مایه تأثر و اندوه فراوان شد. آن دانشمند گرانمایه افزون بر مراتب علمی و فقهی در طول عمر شریف خود از مجاهدان در راه خدا و از مدافعان قاطع انقلاب اسلامی و از یاران با وفای امام عظیم الشأن (قدس) و همراه وفادار رهبری معظم (مدظله العالی) بود.

خدمات آن فقید سعید در بخش استفتآت امام و رهبری و در مجلس خبرگان رهبری و امور قضائی و مسائل علمی و فقهی و حوزوی از حسنات ماندگار ایشان به شمار می‌آید.
این ضایعه را حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم و حوزه‌های علمیه و علاقمندان آن مرحوم و به ویژه به خانواده و بیت شریف و بازماندگان محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و علو درجات آن فقید سعید و حشر با اولیای الهی و اجداد طاهرینش و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای بازماندگان محترم از خداوند منان خواهانم.

عاش سعیدا و مات سعیدا.

انتهای پیام
captcha